خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۹۹۴۶

پرداخت تسهیلات بانکی متوقف نشده است

پرداخت تسهیلات بانکی متوقف نشده است

دبیر کل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی توقفی وجود ندارد و بانک‌ها تا شب عید هم پرداخت تسهیلات را خواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا قیطاسی، دبیر کل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در رابطه با توقف پرداخت تسهیلات گفت: بانک‌ها بر اساس منابع و مصارفی که دارند همواره تسهیلاتی که می‌توانند را پرداخت می‌کنند و در خصوص پرداخت تسهیلات توقفی وجود ندارد.

در ادامه دبیر کل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی بیان کرد: برای تسهیلات ازدواج هم برای بانک‌ها سهمیه مشخص می‌شود و ثبت‌نام‌ها به شکل سامانه‌ای است.

قیطاسی تاکید کرد: بانک‌ها تا شب عید هم پرداخت تسهیلات را خواهند داشت و موردی وجود ندارد.

پیش از این هم بانک مرکزی اعلام کرده بود: سامانه پاسخگویی به «شکایات و ارتباط مردمی بانک مرکزی» به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی طراحی شده است. مردم می‌توانند هرگونه ناهماهنگی از سوی شبکه بانکی را به بانک مرکزی اطلاع دهند و چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند و حتماً بانک مرکزی این مهم را پیگیری می‌کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.