فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۲۶۳

مدیرعامل بانک سپه شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت

مدیرعامل بانک سپه شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت

آیت الله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، متن پیام تسلیت ابراهیمی به این شرح است:

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْت

«الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ  وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

چه نیک گفته‌اند که شهادت هنر مردان خداست. مجاهد خستگی‌ناپذیر، خادم الرضا (ع) و سید محرومان به آنچه تمامی رهروان راه سیدالشهدا (ع) آرزو می‌کنند، رسید و با بذل جان خویش در راه خدمت به مردم و کشور، در روز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) «شهید جمهور» شد.

عروج آسمانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، مردمی و خدوم کشورمان و هیئت همراه ایشان در سانحه تلخ و ناگوار سقوط بالگرد، ضایعه‌ای جانکاه و فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر برای کشور است.

مجاهدت، تلاش بی‌وقفه و شوق خدمت‌گزاری ایشان برای مردم، کشور و اهداف مقدس نظام جمهوی اسلامی ایران مثال زدنی و الگویی ماندگار برای تمامی خدمت‌گزاران به این آب و خاک است. همچنین شهادت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، دکتر امیر عبداللهیان وزیر پرتلاش امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار کوشا و ساعی استان آذربایجان شرقی و تمامی همراهان ایشان مصیبت جانکاهی است که امروز متحمل آن هستیم.

اینجانب این ضایعه دلخراش را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفته و با آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده های معزز ایشان، رحمت و رضوان الهی را برای سید شهدای خدمت و هیئت همراه ایشان از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

آیت اله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.