فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۸۵۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه بانک ملت را چگونه دریافت کنیم؟

وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه بانک ملت را چگونه دریافت کنیم؟

متقاضیان می‌توانند با افتتاح سپرده و ایجاد معدل حساب، تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از بانک ملت دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وام‌های قرض‌الحسنه به دلیل نرخ‌های سود اندک‌شان، محبوبیت بسیاری در میان مردم دارند. بانک ملت نیز در طرح نیک وام، تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مشتریان خود پرداخت می‌کند. البته دریافت این وام مستلزم شرایطی است که در ادامه این گزارش تشریح شده‌اند.

شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه بانک ملت

متقاضیان دریافت وام طرح نیک وام بانک ملت باید در ابتدا یک حساب قرض‌الحسنه نیک افتتاح کرده و برای چهار ماه، هشت ماه یا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. کف مبلغ این وام 30 میلیون تومان و سقف آن 300 میلیون تومان بوده و دوره بازپرداخت آن یک ساله، دو ساله و سه ساله است.

مبلغ این وام بر اساس دوره خواب سپرده و دوره بازپرداخت تعیین می‌شود و از 40 درصد تا 320 درصد مبلغ سپرده متغیر است. جدول زیر «نسبت مبلغ وام به میزان سپرده» برای دوره‌های سپرده‌گذاری و سررسیدهای مختلف را نشان می‌دهد.

Nikvam_Table

به این ترتیب مبلغ هر وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 36 ماهه، 9 میلیون تومان بوده و مجموع رقم وام و سودی که وام‌گیرنده پس از سه سال به بانک پرداخت می‌کند، به 324 میلیون تومان می‌رسد. به علاوه هزینه‌های جانبی این وام برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی معادل 300 هزار تومان است.

نکته قابل توجه برای دریافت تسهیلات نیک وام بانک ملت آن است که ضامن‌ها و وام‌گیرندگان باید حداقل دارای رتبه اعتبارسنجی C باشند و اگر رتبه D یا E داشته باشند، مشمول این وام نخواهند شد. همچنین اشخاص حقیقی دارای این شرایط، می‌توانند امتیاز وام خود را به اقوام درجه یک خود واگذار کنند. به‌علاوه وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی، بازپرداخت وام خود را تضمین کنند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.