خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۰۴۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین

شرایط دریافت وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین در قالب طرح اعتبارینو تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصدی، به متقاضیان واجد شرایط، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، اعتبارینو یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین است که تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصدی به متقاضیان واجد شرایط، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند. متقاضیان می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.

شرایط دریافت وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی

واجدان شرایط دریافت این وام، دارندگان حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذاران واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک هستند. همچنین برای دریافت این وام، متقاضی نباید به بانک بدهکار باشد یا چک برگشتی داشته باشد.

متقاضیان وام اعتبارینو می‌توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نیست و حساب سپرده بلندمدت متقاضیان به عنوان ضمانت مسدود می شود. همچنین متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را نیز وثیقه دریافت این وام قرار دهند.

نکته جالب توجه آن است که سود سپرده‌های یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله بانک اقتصاد نوین به‌ترتیب 20.5 درصد، 21.5 درصد و 22.5 درصد است و در زمانی که این سپرده‌ها برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آنها تعلق می‌گیرد. این موضوع برای واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین نیز صدق می‌کند؛ با این تفاوت که سود ماهانه این صندوق‌ها رقم ثابتی نبوده و متغیر است.

هر قسط وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین چقدر است؟

بازپرداخت این وام با نرخ سود 23 درصدی، به انتخاب متقاضی سه تا 36 ماهه است و متقاضی می‌تواند به صورت یک‌جا این وام را تسویه کند یا به طور ماهانه اقساط آن را بپردازد.

اگر وام‌گیرنده پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام 500 میلیون تومانی باید ماهانه 19 میلیون و 354 هزار تومان قسط بدهد و در پایان زمان سررسید نیز ملزم به پرداخت مبلغ 703 میلیون و 84 هزار تومان به بانک است. به علاوه، هزینه‌های جانبی دریافت این وام معادل 560 هزار تومان است که شامل هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالانه می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.