فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۲۴۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام ۵۰ میلیون تومانی بانک پاسارگاد + جدول

جزئیات وام 50 میلیون تومانی بانک پاسارگاد + جدول

وام 50 میلیون تومانی بانک پاسارگاد، در قالب کار اعتباری، بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه ویپاد این بانک به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح تسهیلاتی برآیند یکی از وام‌های فوری بانک پاسارگاد است که در قالب کارت اعتباری و بدون نیاز به ارائه ضامن، چک یا سفته، بر اساس اعتبارسنجی به مشتریان این بانک تا سقف 50 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد ارائه می‌شود.

وام‌گیرنده 30 روز از لحظه دریافت کارت اعتباری وقت دارد که از آن استفاده کند و بازپرداخت این تسهیلات از روز سی و پنجم آغاز می‌شود.

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک پاسارگاد

مراحل درخواست و دریافت تسهیلات برآیند به طور کامل از طریق سامانه ویپاد بانک مرکزی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به شعب این بانک برای دریافت این وام نیست.

مشتریان بانک پاسارگاد که دارای حساب کوتاه‌مدت عادی در این بانک هستند، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند. با این حال، وام‌گیرنده نباید در سیستم بانکی کشور دارای بدهی یا چک برگشتی باشد. رفتار مالی متقاضی در شبکه بانکی کشور و عملکرد حساب وی در بازه زمانی سه‌ماهه نیز برای پرداخت این وام بررسی می‌شود.

وام برآیند به مبلغ 10 تا 50 میلیون، بر اساس کارکرد روزانه حساب متقاضی به او تعلق می‌گیرد. مشتریان ویپاد با افزایش موجودی روزانه حساب خود، در باشگاه مشتریان ویپاد، سکه دریافت می‌کنند. به ازای هر 100 هزار تومان موجودی در هر روز یک سکه به متقاضی تعلق می‌گیرد و پس‌ از آنکه سکه‌ها به حد نصاب رسید، او می‌تواند با آنها تسهیلات برآیند دریافت کند. 

سکه‌های لازم برای دریافت این وام در جدول زیر نمایش داده شده است.

مبلغ تسهیلات مدت زمان بازپرداخت تعداد سکه (امتیاز) مورد نیاز
۱۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۴۵۰۰
۱۲ ماهه ۹۰۰۰
۱۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۶۷۵۰
۱۲ ماهه ۱۳۵۰۰
۲۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۹۰۰۰
۱۲ ماهه ۱۸۰۰۰
۲۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۱۲۵۰
۱۲ ماهه ۲۲۵۰۰
۳۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۳۵۰۰
۱۲ ماهه ۲۷۰۰۰
۳۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۵۷۵۰
۱۲ ماهه ۳۱۵۰۰
۴۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۸۰۰۰
۱۲ ماهه ۳۶۰۰۰
۴۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۲۰۲۵۰
۱۲ ماهه ۴۰۵۰۰
۵۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۲۲۵۰۰
۱۲ ماهه ۴۵۰۰۰

چگونگی بازپرداخت وام برآیند ویپاد بانک پاسارگاد

بازپرداخت این وام با نرخ سود 23 درصدی، بر اساس مبلغ تسهیلات اخذشده، بین 6 یا 12 ماه متغیر است. این وام را می‌توان به دو صورت یکجا و اقساطی بازپرداخت کرد. اگر متقاضی روش اقساطی را برای بازپرداخت وام انتخاب کند، به ازای هر روز دیرکرد، ملزم است 6 درصد از مبلغ سالانه قسط را به عنوان جریمه پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.