فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۲۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام بافت فرسوده ۵۵۰ میلیون تومانی بانک مسکن

شرایط دریافت وام بافت فرسوده 550 میلیون تومانی بانک مسکن

وام بافت فرسوده 550 میلیون تومانی بانک مسکن از سه منبع به متقاضیان پرداخت می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره این تسهیلات، در ادامه این گزارش بررسی شده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

وام بافت فرسوده بانک مسکن در جهت بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده از سه منبع تودیعی دولت، منابع بدون سپرده بانک و اوراق ممتاز پرداخت می‌شود که مجموع مبالغ آنها به 550 میلیون تومان می‌رسد.

واجدین شرایط دریافت وام بافت فرسوده

متقاضیان برای دریافت این وام نیاز به خرید اوراق و دارا بودن حساب سپرده قرض الحسنه دارند. سپرده وام گیرنده در صورت اتخاذ وام مسدود نمی‌شود. وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد. همچنین سند تضمین وام نباید در رهن بانک دیگری باشد و سند ملک که به عنوان ضمانت نزد بانک باقی می‌ماند، باید به نام شخص وام گیرنده باشد.

سقف وام بافت فرسوده بانک مسکن

سقف مبلغ پرداختی این تسهیلات 550 میلیون تومان است که مبلغ این وام ۱۸۵ میلیون تومان از محل تودیعی دولت، ۱۸۵ میلیون تومان از محل بدون سپرده و ۱۸۰ میلیون تومان از محل اوراق ممتاز تامین می‌شود.

مبلغ اقساط وام بافت فرسوده 550 میلیون تومانی بانک مسکن چقدر است؟

بازپرداخت این تسهیلات ۵ ساله است و با توجه به مجموع دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی تسهیلات طرح قرارداد عاملیت دو سال نیز برای دوران ساخت در نظر گرفته شده است.

نرخ سود و میزان اقساط ماهانه وام گیرنده با در نظر گرفتن این که شخص وام گیرنده از هر محل، حداکثر مبلغ وام را دریافت کرده باشد، به ترتیب از محل منبع تودیعی دولت، نرخ سود صفر درصد و مبلغ قسط ماهانه سه میلیون و 122 هزار تومان، از محل بدون سپرده بانک، 23 درصد و مبلغ قسط ماهانه چهار میلیون و 920 هزار تومان و از محل اوراق ممتاز 21.5 درصد و مبلغ قسط ماهانه پنج میلیون و 215 هزار تومان است.

وام گیرنده در صورت دریافت وام از محل تودیعی دولت، موظف به پرداخت 188 میلیون و 283 هزار تومان ، در صورت اخذ وام از محل اوراق ممتاز، ملزم به پرداخت 296 میلیون و 132 هزار تومان و در صورت دریافت وام از محل بدون سپرده بانک موظف به پرداخت 313 میلیون و 836 هزار تومان خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر از پرداخت وام بافت فرسوده بانک مسکن و آشنایی با نحوه ثبت نام این تسهیلات، به صفحه تسهیلات بافت فرسوده در وب‌سایت بانک مسکن مراجعه کنند.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.