فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۶۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط وام نسیم پذیرندگان بانک سرمایه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

شرایط وام نسیم پذیرندگان بانک سرمایه تا سقف 500 میلیون تومان

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک سرمایه که دارای کارتخوان یا درگاه پرداخت متصل به این بانک هستند، می‌توانند تا سقف 200 و 500 میلیون تومان وام دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک سرمایه در قالب طرح نسیم پذیرندگان به تمامی افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایطی که از دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت متصل به بانک سرمایه استفاده می‌کنند، وام با نرخ سود 15 درصد اعطا می‌کند.

متقاضی برای دریافت این وام نیازمند حساب سپرده جاری با حداقل سه ماه کارکرد است و نباید به بانک بدهکار یا دارای قسط معوق باشد.

سقف وام نسیم پذیرندگان بانک سرمایه چقدر است؟

سقف این وام برای افراد حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان تعیین شده است. همچنین بازپرداخت این وام به وسیله اعتبار شغلی وام‌گیرنده تضمین می‌شود و متقاضی برای دریافت این تسهیلات نیازمند جواز کسب و اعتبارسنجی است.

شرایط بازپرداخت وام 200 میلیونی و 500 میلیونی بانک سرمایه

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است و وام‌گیرنده در صورت اتخاذ وام 200 میلیون تومانی ماهانه ملزم به پرداخت 6 میلیون و 933 هزار تومان است و در صورت اخذ وام 500 میلیون تومانی باید هر ماه، 17 میلیون و 332 هزار تومان را به بانک پرداخت کند.

به این ترتیب، مجموع رقم وام و سود وام نسیم پذیرندگان برای وام‌گیرنده‌های وام 200 میلیون تومانی، 249 میلیون و 590 هزار تومان و برای وام‌گیرنده‌های وام 500 میلیون تومانی، 623 میلیون و 975 هزار تومان است.

هزینه‌های جانبی این تسهیلات نیز 300 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی اعلام شده است.

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.