فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۴۱۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام خرید کالای ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین

جزئیات وام خرید کالای 300 میلیون تومانی بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در قالب طرح همیاران سبز به متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به سپرده، تا سقف 300 میلیون تومان، وام خرید کالا می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طرح همیاران سبز یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک کارآفرین است که برای خرید کالا از شرکت‌های طرف قرارداد با این بانک در نظر گرفته شده و متقاضی برای دریافت این وام، نیازمند حساب سپرده قرض الحسنه است.

افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات همیاران سبز چه کسانی هستند؟

وام خرید کالای بانک کارآفرین با سقف مبلغ 300 میلیون تومان و با نرخ بهره 23 درصد، به تمامی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، افراد حقیقی، کارکنان معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد، در قالب کارت اعتباری تعلق می‌گیرد. به علاوه دریافت این تسهیلات نیازمند سپرده‌گذاری در این بانک نیست.

متقاضیان واجد شرایط این وام کسانی هستند که ضمانتشان با معرفی ضامن رسمی صورت می‌گیرد و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. همچنین برای دریافت این تسهیلات، وام گیرنده نباید قسط معوق یا وام تسویه نشده داشته باشد. متقاضیان برای دریافت این وام باید به فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک کارآفرین مراجعه و با ارائه فاکتور یا پیش فاکتور، از بانک وام دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام خریدکالای بانک کارآفرین

حداکثز مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده است. وام گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با نرخ بهره 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماه، ماهانه ملزم به پرداخت 11 میلیون و 612 هزار تومان قسط به بانک می‌باشد و در زمان سررسید نیز باید 421 میلیون و 264 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

هزینه‌های جانبی دریافت این تسهیلات سه میلیون و 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.