فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۴۱۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین

همه چیز درباره وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین به افرادی تعلق می‌گیرد که حداقل پنج سال در این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشند. نرخ سود این وام نیز 24 درصد است.

به گزارش تجارت نیوز،

 بانک کارآفرین در قالب طرح صبا به سپرده گذارانی که به مدت پنج سال در این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشند، تا سقف 200 میلیون تومان و با نرخ سود 24 درصد وام پرداخت می‌کند.

واجدان شرایط دریافت این وام افرادی هستند که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در بانک کارآفرین هستند، به بانک بدهکار نیستند و چک برگشتی ندارند. دریافت این وام از سوی وام‌گیرنده سبب مسدودی حساب سپرده شده و 22 درصد مبلغ وام، مسدود می‌شود و نزد بانک به عنوان وثیقه باقی می‌ماند. به این ترتیب هزینه فرصت مسدودی این بانک به بیش از 74 میلیون تومان می‌رسد.

ضمانت وام صبا بانک کارآفرین

ضمانت این وام توسط ضامن رسمی و سند ملک انجام می‌شود. برای دریافت وام تا سقف 60 میلیون تومان به دو ضامن رسمی نیاز است و در مبالغ بالاتر از 60 میلیون تومان، وثیقه‌گذاری سند ملک نزد بانک الزامی است. گفتنی است این سند نباید در رهن بانک دیگری باشد.

شرایط بازپرداخت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین چیست؟

نرخ سود وام طرح صبای بانک کارآفرین معادل 36 ماه، 48 ماه یا 60 ماه تعیین شده است. وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 200 میلیون تومانی با مدت‌زمان بازپرداخت 60 ماهه و با نرخ بهره 24 درصد هر ماه ملزم به پرداخت پنج میلیون و 753 هزار تومان قسط به بانک کارآفرین است و همچنین باید در زمان سررسید، مجموعاً 346 میلیون و 175 هزار تومان به بانک بپردازد.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.