خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۶۲۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی بلو بانک چیست؟

شرایط دریافت وام 10 میلیون تومانی بلو بانک چیست؟

کاربران اپلیکیشن بلو بانک می‌توانند با مراجعه به پنل بلوکلاب خود از وام 10 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بلو بانک که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته، به مشتریان خود تسهیلاتی بین سه تا 10 میلیون تومان ارائه می‌کند. متقاضی دریافت این وام باید مشتری و کاربر اپلیکیشن بلو بانک باشد تا بتواند فرآیند دریافت تسهیلات را از طریق این اپلیکیشن انجام دهد.

وام بلو بانک به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

این وام شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان در نظر گرفته که یکی از آنها این است متقاضی نیازی به ضامن رسمی، وثیقه یا سفته برای دریافت این وام ندارد. با این حال، میانگین حساب وام‌گیرنده باید در سه ماه متوالی بیشتر از سه میلیون تومان باشد. در واقع اگر هر فرد هر روز سه میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه، ۹۰ میلیون تومان درحساب خود داشته باشد؛ میانگین حساب او ۳ میلیون تومان خواهد بود.

شرایط و جزئیات وام بلو بانک به چه‌صورت است؟

مبلغ پرداختی وام از طرف بلوبانک، بین سه تا 10 میلیون تومان به نسبت میانگین حساب و گردش مالی وام‌گیرنده متغیر است. همانطور که پیشتر گفته شد، بلوبانک این وام را بدون نیاز به ضامن، وثیقه یا سفته به مشتریان خود ارائه می‌کند.

مدت زمان بازپرداخت وام نیز به انتخاب وام‌گیرنده بین یک تا 6 ماه است. البته این نکته می‌تواند برای دریافت‌کننده وام حائز اهمیت باشد که اگر مبلغ دریافتی را در کمتر یک ماه تسویه کند، بلوبانک سود وام را برای آن او لحاظ نمی‌کند.

همچنین برای دریافت وام، امتیاز اعتباری موجود در حساب کاربری وام‌گیرنده بررسی و سپس در صورت داشتن صلاحیت تایید می‌شود.

هر قسط وام بلوبانک چقدر است؟

بلوبانک برای این وام، نرخ سود 22 درصدی و همچنین چهار درصد کارمزد تعیین کرده است. برای مبلغ 10 میلیون تومانی این وام، اگر 22 درصد سود، چهار درصد کارمزد و همچنین 6 ماه زمان بازپرداخت لحاظ شود، وام‌گیرنده باید در هرقسط ماهانه مبلغ یک میلیون و 795 هزارتومان به بانک بپردازد. پرداختی نهایی وام‌گیرنده به بانک نیز رقمی بالغ بر 10 میلیون و 771 هزارتومان تعیین شده است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.