فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۷۲۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چه کسانی می‌توانند وام ۳ میلیاردی بانک صادرات را دریافت کنند؟

چه کسانی می‌توانند وام 3 میلیاردی بانک صادرات را دریافت کنند؟

بانک صادرات در قالب تسهیلات تیمچه به ارگان‌ها و اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد تومان وام با نرخ بهره 23 درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک صادرات در طرح تسهیلاتی تیمچه به اشخاص حقوقی که حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل زمان خواب سه ماه در این بانک دارند تا 250 درصد میزان سپرده و بین 250 میلیون تومان تا سه میلیارد تومان، وام با نرخ سود 23 درصدی می‌پردازد. حداقل میزان سپرده‌گذاری برای دریافت این وام 100 میلیون تومان تعیین شده است اما حساب سپرده وام‌گیرنده پس از دریافت وام مسدود نمی‌شود.

واجدان شرایط دریافت تسهیلات تیمچه چه کسانی هستند؟

این وام به ارگان‌ها ، شرکت‌ها و اشخاص حقوقی تعلق می‌گیرد که روزنامه رسمی، پروانه و جواز کسب دارند. به علاوه ضمانت وام تیمچه به وسیله اعتبار شغلی و جواز کسب صورت می‌پذیرد و شخص حقوقی وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا چک برگشتی داشته باشد.

شرایط بازپرداخت وام سه میلیارد تومانی بانک صادرات

بانک صادرات دوره بازپرداخت این وام را بین دو تا 6 ماه و به صورت یک‌جا در سررسید تعیین کرده است. به این ترتیب، متقاضی دریافت وام سه میلیارد تومانی، موظف است در زمان سررسید، به طور یک‌جا سه میلیارد و 204 تومان به بانک صادرات پرداخت کند. هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز 100 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

شایان ذکر است، در صورتی که وام‌گیرنده، تسهیلات خود را تسویه کند و حساب خود را تا پایان ماه ششم حفظ کند، می‌تواند تا ۳۵۰ درصد ‌و در صورتی‌ که تسهیلات دوم را تسویه کند، در پایان ماه نهم و دوازدهم به‌‌ترتیب ۴۵۰ درصد و ۵۵۰ درصد سپرده خود را تسهیلات بگیرد.

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.