فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۹۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین

همه چیز درباره وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا ۹ ماهه، اقدام به دریافت وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک کارآفرین در قالب طرح نیک‌آفرین، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند. مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و گردش مالی مناسب که حداقل سه تا ۹ ماه از افتتاح آن می‌گذرد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر بانک کار‌آفرین، این وام را دریافت کنند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد،‌ متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد. البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد. گفتنی است وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.

اقساط وام 50 میلیون تومانی با بازپرداخت 36 ماهه چقدر است؟

سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان و سود تعیین شده برای آن چهار درصد است. ضریب برابری این تسهیلات نیز با توجه به مدت زمان سپرده‌گذاری و بازپرداخت وام از 20 درصد تا 240 درصد متغیر است.

بانک کار‌آفرین برای این وام، چهار دوره بازپرداخت 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه در نظر گرفته است. حال با احتساب دوره بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه وام 50 میلیون تومانی معادل یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان خواهد شد. البته وام‌گیرنده باید مبلغ ۶۰ هزارتومان نیز برای مراحل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازد که از دیگر هزینه‌‌های دریافت این تسهیلات شمرده می‌شود. 

به این ترتیب، با احتساب نرخ سود و هزینه‌های جانبی، متقاضی وام باید در پایان زمان سررسید، درمجموع ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزارتومان به بانک بازگرداند. 

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.