فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۰۱۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک سرمایه + جدول

شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک سرمایه + جدول

بانک سرمایه در قالب طرح مهر تا سقف ۲٠٠ میلیون تومان به اشخاص حقیقی و تا سقف ۵٠٠ میلیون تومان به حقوقی‌ها، وام با نرخ سود ۲۳ درصد می‌پردازد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وام طرح مهر بانک سرمایه به متقاضیان واجد شرایط امکان می‌دهد که با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی یا جاری با حداقل میزان سپرده 10 میلیون تومان، وام با نرخ سود 23 درصد دریافت کنند. متقاضی برای دریافت این وام، نباید به بانک بدهکار باشد یا چک برگشتی داشته باشد و بازپرداخت این وام به وسیله ضامن رسمی و اعتبار شغلی تضمین می‌شود. 

مبلغ وام طرح بانک سرمایه چقدر است؟

سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی ۲٠٠ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵٠٠ میلیون تومان تعیین شده است، همچنین وام‌گیرنده می‌تواند تا ۵٠٠ درصد سپرده خود نزد بانک سرمایه، در قالب طرح مهر، وام دریافت کند. با دریافت این وام حساب سپرده وام‌گیرنده مسدود نمی‌شود و مدت‌زمان خواب سپرده برای دریافت این وام، حداقل سه ماه و حداکثر ۱۲ ماه تعیین شده است. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام ۲٠٠ هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود. 

شرایط بازپرداخت تسهیلات مهر بانک سرمایه

ضریب برابری تسهیلات طرح مهر بانک سرمایه، از 50 درصد تا 500 درصد متغیر است. در جدول زیر، این رقم بر اساس مدت‌زمان میانگین حساب، نوع سپرده و مدت‌زمان سررسید نمایش داده شده است.

مدت زمان میانگین حساب (ماه) نوع سپرده مدت بازپرداخت اقساط (ماه) ضریب برابری تسهیلات
۳ جاری ۱۲ 200%
۲۴ 100%
۳۶ 70%
کوتاه‌مدت ۱۲ 150%
۲۴ 75%
۳۶ 50%
۶ جاری ۱۲ 400%
۲۴ 200%
۳۶ 180%
کوتاه‌مدت ۱۲ 300%
۲۴ 150%
۳۶ 100%
۹ جاری ۱۲ 450%
۲۴ 320%
۳۶ 210%
کوتاه‌مدت ۱۲ 450%
۲۴ 250%
۳۶ 150%
۱۲ جاری ۱۲ 500%
۲۴ 450%
۳۶ 300%
کوتاه‌مدت ۱۲ 500%
۲۴ 330%
۳۶ 220%

زمان بازپرداخت این وام حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶٠ ماه پس از اخذ وام تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام ۲٠٠ میلیون تومانی با نرخ بهره ۲۳ درصد ماهانه ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان قسط به بانک است و وام‌گیرنده در زمان سررسید وام باید مجموعاً مبلغ ۳۳۸ میلیون و ۳۴٠ هزار تومان به بانک بازپرداخت کرده باشد. 

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.