فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۷۰۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چه کسانی می‌توانند وام ۴ میلیارد تومانی بانک رفاه را دریافت کنند؟

چه کسانی می‌توانند وام 4 میلیارد تومانی بانک رفاه را دریافت کنند؟

وام 4 میلیارد تومانی بانک رفاه مختص داروخانه‌های سراسر کشور است که دارای دستگاه کارتخوان متصل به این بانک هستند. نرخ سود این وام نیز 23 درصد تعیین شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک رفاه کارگران در سال 1403 طی یک طرح تسهیلاتی، تا سقف چهار میلیارد تومان وام به داروخانه‌های واجد شرایط اعطا می‌کند. داروخانه‌هایی که دارای دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت متصل به بانک رفاه هستند و میانگین حساب مناسبی نزد این بانک دارند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

جزئیات طرح فارما بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران این تسهیلات را فقط به داروخانه‌ها پرداخت می‌کند. البته برای دریافت این وام داروخانه متقاضی باید شرایطی را نیز داشته باشد تا مشمول دریافت این طرح شود.

اولین شرط برای گرفتن این وام چهار میلیارد تومانی، داشتن یک حساب جاری در بانک رفاه کارگران است. سپس متقاضی باید مبلغی را تحت عنوان سپرده در حساب قرار دهد، البته ایجاد میانگین حساب، داشتن درگاه پرداختی یا دستگاه کارتخوان مخصوص بانک رفاه نیز باید از ویژگی‌های حساب متقاضی باشد. ارائه پروانه کسب و اعتبار شغلی برای ضمانت توانایی پرداخت اقساط این وام نیز الزامی است.

همچنین نسبت ارزش سپرده و تسهیلات دریافتی 700 درصد است. به عبارت دیگر داروخانه‌ها می‌توانند تا هفت برابر میانگین حساب خود از بانک رفاه کارگران وام بگیرند. این رقم برای داروخانه‌های برتر تا 750 درصد نیز می‌رسد.

مبلغ اقساط وام 4 میلیارد تومانی بانک رفاه چقدر است؟

بانک رفاه کارگران برای طرح فارما 23 درصد نرخ سود تعیین کرده است. حداکثر زمان بازپرداخت اقساط این طرح نیز 60 ماه است.

حال اگر سقف دریافتی این وام چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شود، با احتساب سود 23 درصدی وام‌گیرنده باید طی 60 ماه در هر قسط، 112 میلیون و 761 هزار تومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز با احتساب سود، وام‌گیرنده باید در مجموع مبلغ 6 میلیارد و 765 میلیون و 773 هزار تومان به بانک رفاه کارگران بازگرداند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.