فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۸۷۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه وام سه میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران را دریافت کنیم؟

چگونه وام سه میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران را دریافت کنیم؟

بانک رفاه کارگران در طرح حرکت، به اشخاص حقیقی تا سقف 500 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سه میلیارد تومان وام با نرخ سود چهار تا 22 درصد درصد می‌پردازد.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک رفاه کارگران در قالب طرح حرکت به سپرده‌گذارانی که در این بانک حساب جاری بدون دسته چک دارند، وام با سود چهار تا 22 درصد می‌پردازد. سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی، به ترتیب 500 میلیون تومان و سه میلیارد تومان تعیین شده است.

واجدان شرایط دریافت وام سه میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران

واجدان شرایط دریافت این وام کسانی هستند که بین 6 تا 9 ماه در بانک رفاه کارگران حساب سپرده جاری داشته باشند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشند. دریافت این وام سبب مسدودی سپرده وام‌گیرنده نمی‌شود و ضمانت این وام را ضامن رسمی بر عهده خواهد داشت.

سقف مبلغ، سود و هزینه‌های جانبی دریافت وام حرکت

سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی، 500 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی سه میلیارد تومان تعیین شده است. سود این تسهیلات بر اساس میزان ماندگاری سپرده وام‌گیرنده بین چهار تا 22 درصد متغیر است و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 100 هزار تومان شامل هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

شرایط بازپرداخت تسهیلات حرکت بانک رفاه کارگران

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 500 میلیون تومانی با نرخ بهره 22 درصد ماهانه ملزم به پرداخت 19 میلیون و 95 هزار تومان قسط به بانک است و مجموع رقم بازپرداخت وام‌گیرنده در زمان سررسید به 687 میلیون و 528 هزار تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.