فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۸۸۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک سرمایه + جدول

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک سرمایه + جدول

بانک سرمایه در قالب تسهیلات نسیم تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت 48 ماه، وام قرض الحسنه می‌پردازد.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک سرمایه تسهیلاتی بدون سود ارائه کرده است که سپرده گذاران این بانک که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. سقف مبلغ این وام قرض الحسنه 300 میلیون تومان است که مبلغ آن بر اساس مدت سپرده‌گذاری هر متقاضی تعیین می‌شود. نرخ سود آن نیز صفر است و تنها چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌شود.

واجدان شرایط دریافت تسهیلات نسیم بانک سرمایه

واجدان شرایط دریافت وام طرح نسیم بانک سرمایه سپرده‌گذارانی هستند که حداقل سه ماه در بانک سرمایه میانگین حساب ایجاد کنند و به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. البته سپرده وام‌گیرندگان، در این طرح تسهیلاتی مسدود نمی‌شود. این وام را ضامن رسمی یا اعتبار شغلی ضمانت می‌کند و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 100 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

سقف مبلغ وام قرض الحسنه بانک سرمایه

سقف مبلغ این وام 300 میلیون تومان است و برای هر وام‌گیرنده بر اساس مدت سپرده‌گذاری او در بانک سرمایه مبلغ این تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر نشان دهنده ضریب برابری تسهیلات بر اساس مدت میانگین حساب وام‌گیرنده است.

عنوان مدت سپرده‌گذاری وام (ماه)
۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲
ضریب برابری تسهیلات 2.1 2.240 2.333 2.4 2.45 2.489 2.52 2.545 2.567 2.585

شرایط بازپرداخت وام بدون سود نسیم

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 48 ماه در نظر گرفته شده و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با مدت‌زمان بازپرداخت 48 ماهه و با کارمزد چهار درصد، ماهانه موظف به بازپرداخت 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک است. مبلغ کل بازپرداخت این وام نیز به 330 میلیون تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.