فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۸۹۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

همه چیز درباره وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

بانک ملت در قالب تسهیلات رشد به اشخاص حقیقی تا سقف 200 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 1.5 میلیارد تومان وام نقدی می‌پردازد.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ملت در طرح رشد به کسانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب سه تا 6 ماهه دارند، وام با نرخ سود بین یک تا 23 درصد می‌پردازد. دریافت این وام سبب مسدودی حساب سپرده متقاضی نمی‌شود و در صورتی که وام‌گیرنده دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت باشد، نرخ سود وام گیرنده از سپرده ای که نزد بانک دارد، پنج درصد تعیین شده است.

واجدان شرایط دریافت وام رشد بانک ملت

واجدان شرایط دریافت این وام، سپرده‌گذارانی هستند که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. ضمانت این وام توسط ضامن رسمی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

نرخ بهره و سقف مبلغ تسهیلات رشد بانک ملت

 نرخ بهره این تسهیلات بین یک تا 23 درصد و وابسته به مبلغ وامی است که وام‌گیرنده از بانک دریافت می‌کند. سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 1.5 میلیارد تومان تعیین شده است.

شرایط بازپرداخت وام رشد بانک ملت

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 60 ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 200 میلیون تومانی با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه و نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 6 میلیون و 638 هزار تومان قسط به بانک است و کل مبلغ بازپرداخت در زمان سررسید به 338 میلیون و 365 هزار تومن می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.