فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۴۳۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام ۵ میلیارد تومانی بانک صادرات

همه چیز درباره وام 5 میلیارد تومانی بانک صادرات

وام پنج میلیارد تومانی بانک صادرات در طرح صبای سپهر 2 ویژه مشتریان حقیقی، حقوقی و مشترکان دارای پایانه‌های فروش این بانک است و با نرخ سود 23 درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک صادرات در قالب طرح صبای سپهر 2 به متقاضیان واجد شرایط تا سقف پنج میلیارد تومان وام با زمان بازپرداخت 12، 18 و 24 ماه می‌پردازد. همچنین متقاضیان می‌توانند بازپرداخت یک‌جا در بازه زمانی سه‌ماهه و 6ماهه را نیز برای تسویه این وام انتخاب کنند.

طرح صبا سپهر برای پذیرندگان فروشی ارائه شده است که در این بانک دارای میانگین حساب بین سه تا ۱۲ ماه هستند.

جزئیات وام طرح صبای سپهر 2 بانک صادرات

واجدان شرایط دریافت این وام مشتریان حقیقی، حقوقی و مشترکان دارنده پایانه‌های فروش (pos) بانک صادرات ایران هستند که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشند و ضامن رسمی هم صنف، پروانه یا جواز کسب و اعتبار شغلی برای ضمانت این وام دارند. نرخ سود این وام 23 درصد و نسبت مبلغ وام به سپرده بین 50 تا 200 درصد متغیر است.

شرایط بازپرداخت وام 5 میلیارد تومانی بانک صادرات

افراد واجد شرایط دریافت وام پنج میلیارد تومانی طرح صبای سپهر 2 بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه، موظف‌اند هر ماه مبلغ 261 میلیون و 866 هزار تومان به عنوان قسط به بانک صادرات پرداخت کنند. به این ترتیب، مجموع رقم وام و سود پرداختی به بانک در پایان زمان سررسید به 6 میلیارد و 284 میلیون تومان می‌رسد.

به‌علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام ۲٠٠ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.