فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۸۳۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

پرسنل شرکت‌هایی که حقوق خود را از طریق حساب‌های بانک تجارت پرداخت می‌کنند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح تسهیلاتی کارنووام بانک تجارت، ویژه کسب‌‌وکارهایی با تعداد پرسنل بیش از 20 نفر است که حقوق این پرسنل از طریق بانک تجارت پرداخت می‌شود. این شرکت‌ها می‌توانند با داشتن تنها یک ماه میانگین حساب در بانک تجارت، پرسنل خود را به بانک معرفی کرده و شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد را برای آنها فراهم کنند.

جزئیات پرداخت تسهیلات کارنووام بانک تجارت

متقاضی دریافت این وام از بانک تجارت، به معرفی ضامن نیازی ندارد؛ چراکه ضمانت این وام با اعتبارسنجی و ارائه فیش حقوقی و سفته انجام می‌شود. همچنین وام‌گیرنده می‌تواند مدت زمان میانگین‌گیری و بازپرداخت را خود انتخاب کند. 

سقف وام کارنو بانک تجارت 200 میلیون تومان است اما مبلغ آن بر اساس مبلغ میانگین تجمیعی حقوق شرکت سپرده‌گذار در بانک تجارت، دوره میانگین‌گیری و مدت بازپرداخت تسهیلات تعیین می‌شود. جدول زیر، جزئیات ضریب تسهیلات این طرح را نمایش می‌دهد.

وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

مبلغ هر قسط وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

هر قسط وام 200 میلیون تومانی طرح کارنووام بانک تجارت، با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت حداکثری آن، یعنی 36 ماه، به هفت میلیون و 741 هزار تومان می‌رسد. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید، مجموعا 278 میلیون و 809 هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز مبلغ 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

 برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنیال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.