خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۸۹۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه وام خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنیم؟

چگونه وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنیم؟

وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک تجارت با نرخ سود 23 درصد و سررسید 24 ماهه، برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد، به مشتریان این بانک اعطا می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک تجارت، وام خرید کالای کالانو است. این وام در مبالغ 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومانی ارائه می‌شود که برای دریافت آن نیازی به سپرده‌گذاری نیست و متقاضی می‌تواند با داشتن چک دیجیتال، سفته الکترونیکی یا ارائه مدارک اعتبارسنجی، این وام را دریافت کند.

معرفی طرح کالانو و جزئیات آن

وام کالانو بانک تجارت تسهیلات کارت اعتباری یا همان خرید کالاست که شخص وام‌گیرنده می‌تواند با استفاده از آن از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک تجارت خرید کند. فروشگاه‌‌های طرف قرارداد در این تسهیلات شرکت‌های پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک هستند.

بانک تجارت برای این وام که در مبالغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومانی اعطا می‌شود، نرخ سود را 23 درصد اعلام کرده است. مدت‌زمان بازپرداخت این وام نیز 24ماهه است. همچنین ضمانت‌های لازم برای دریافت وام، از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود.

از دیگر شرایط طرح کالانو بانک تجارت می‌توان به نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی و بدهکار نبودن او به بانک اشاره کرد. همچنین این وام به افرادی که قبلاً از تسهیلات خرید کالا استفاده کرده باشند تعلق نمی‌گیرد.

اقساط وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

در صورت دریافت وام 100 میلیون تومانی، وام‌گیرنده باید در مدت 24 ماه، در هر قسط مبلغ پنج میلیون و 237 هزار تومان به بانک پرداخت کند. جمع مبالغ پرداختی نیز در پایان مدت بازپرداخت به 126 میلیون و 745 هزار تومان خواهد رسید.

شایان ذکر است وام‌گیرنده باید یک میلیون و 100 هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از هزینه تشکیل پرونده،‌ اعتبارسنجی و آبونمان سالانه کارت اعتباری به بانک تجارت بپردازد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.