فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۹۱۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

روش های دریافت وام کارما بانک گردشگری چیست؟

روش های دریافت وام کارما بانک گردشگری چیست؟

وام کارما بانک گردشگری ویژه اشخاص حقوقی است که تمایل دارند برای کارکنان خود، شرایط دریافت تسهیلات را مهیا کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

وام کارما یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک گردشگری است که مخاطب هدف آن شرکت‌هایی هستند که حقوق پرسنل خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند و تمایل دارند برای کارکنان خود، شرایط دریافت تسهیلات را مهیا کنند. برای پرداخت این تسهیلات، سه روش در نظر گرفته شده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

جزئیات روش‌های اعطای وام کارما بانک گردشگری

نخستین روش پرداخت تسهیلات کارما بانک گردشگری، اعطای وام به میزان حداقل 40 درصد از حقوق و مزایای ثابت هر یک از پرسنل شرکت طرف قرارداد با بانک است. نرخ سود این تسهیلات نیز 23 درصد تعیین شده است و اقساط آن ماهانه نیز از محل حقوق ماه‌های آتی آن شخص برداشت می‌شود. در روش دوم نیز بانک گردشگری بر اساس میانگین موجودی حساب قرض الحسنه یا کوتاه‌مدت عادی شرکت، به کارکنان آن وام می‌دهد.

در نهایت و در روش سوم، امکان دریافت تسهیلات از محل منابع قرض‌الحسنه ویژه یا وجوه اداره‌شده مشتری حقوقی بانک فراهم شده است. طوری که شرکت‌هایی که مبالغی را در حساب قرض‌الحسنه بانک گردشگری خود پس‌انداز کرده‌اند، می‌توانند متقاضیان واجد شرایط را به بانک گردشگری معرفی کرده و از بانک درخواست کنند که از محل حساب آنها به فرد متقاضی، وام اعطا شود.

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.