خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۳۵۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام ۳ میلیارد تومانی بدون سود بانک رفاه کارگران برای متقاضیان خوش حساب!

جزئیات وام 3 میلیارد تومانی بدون سود بانک رفاه کارگران برای متقاضیان خوش حساب!

متقاضیانی که وام 3 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران با نرخ سود 18 درصد را دریافت می‌کنند، در صورت پرداخت به موقع اقساط، سود این وام را پس می‌گیرند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک رفاه کارگران در طرح «ربیع» تسهیلاتی را با سقف یک تا سه میلیارد تومان اعطا می‌کند که در صورت خوش‌حسابی مشتری، سود این تسهیلات صفر خواهد شد.

ویژگی اصلی این طرح آن است که چنانچه مشتری نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود یک ماه زودتر از سررسید هر قسط اقدام کند، تمام سود همان قسط مورد بخشش قرار گرفته و به حساب او برگشت داده می‌شود. همچنین در صورت ادامه رویه فوق بابت تمامی تسهیلات، تمام سود 18 درصدی مورد بخشش قرار می‌گیرد.

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی بدون سود بانک رفاه کارگران

اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان آنان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب و سپرده‌گذاری، برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک رفاه کارگران مراجعه کنند. سقف وام برای اشخاص حقیقی یک میلیارد تومان و برای اشخاص حقوقی سه میلیارد تومان اعلام شده است که متقاضیان می‌توانند با ارائه ضامن رسمی یا اعتبار شغلی مراحل دریافت این تسهیلات را طی کنند.

اگر وام‌گیرنده تمام اقساط خود را یک ماه قبل از زمان موعود سررسید پرداخت کند، تمام سود تسهیلات او مورد بخشش قرار می گیرد. اما اگر موفق به پرداخت زودتر اقساط نشد، باید برای وام دریافتی 18 درصد سود به بانک رفاه کارگران بپردازد. از مقررات دیگر دریافت این طرح می‌توان به لزوم نداشتن سابقه چک برگشتی و بدهکار نبودن متقاضی به بانک اشاره کرد.

مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز بین 12 ماه، 24 ماه و 36 ماه، بسته به انتخاب مشتری قابل تغییر است.

مبلغ هر قسط وام طرح ربیع چقدر است؟

متقاضی حقیقی که وام یک میلیارد تومانی بانک رفاه با احتساب حداکثر 36 ماه مهلت بازپرداخت و 18 درصد نرخ سود را دریافت کند، باید در هر قسط ماهانه مبلغ 32 میلیون و 777 هزارتومان به بانک پرداخت کند.

اما اگر وام‌گیرنده شخص حقوقی باشد، پس از دریافت سه میلیارد تومان تسهیلات، باید در مدت 36 ماه در هرقسط 98 میلیون و 333 هزارتومان به بانک رفاه کارگران پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.