فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۸۳۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط وام خرید کالای ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا + جدول

شرایط وام خرید کالای 300 میلیون تومانی بانک سینا + جدول

اشخاص حقوقی که در بانک سینا دارای حساب قرض الحسنه هستند می‌توانند برای کارکنان خود، شرایط دریافت وام خرید کالای 300 میلیون تومانی بانک سینا را فراهم کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح نخل بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی است که می‌خواهند به کارکنان خود وام خرید کالا عرضه کنند. نرخ سود این وام ۱۶، ۲۰ و ۲۳ درصد است و حداقل ۶ و حداکثر ۳۶ ماه زمان بازپرداخت برای آن تعیین شده است. در این طرح، پرسنل می‌توانند ضامن یکدیگر شوند و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

نحوه دریافت تسهیلات نخل بانک سینا

افراد حقوقی پس از افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک سینا، باید برای دریافت وام نخل مبلغی را در این بانک سپرده‌گذاری کنند. اگرچه مبلغ سپرده باید حداقل یک ماه در بانک بخوابد، اما رقم سپرده پس از دریافت وام در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند مبلغ آن را کاهش یا افزایش دهد. همچنین بازپرداخت اقساط این طرح نیز از طریق اعتبار شغلی ضمانت می‌شود.

مبلغ وام خرید کالای بانک سینا چگونه تعیین می‌شود؟

نسبت تسهیلات به میانگین سپرده در این طرح بانک سینا، از هشت درصد تا 44 درصد متغیر است و بر اساس مدت و شیوه بازپرداخت وام تعیین می‌شود. جدول زیر مقادیر مختلف این نسبت را نمایش می‌دهد.

مدت سپرده‌گذاری مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات
۱ ماه ۶ ماهه اقساطی 39%
۱ ماه ۱۲ ماهه اقساطی 22%
۱ ماه ۲۴ ماهه اقساطی 12%
۱ ماه ۳۶ ماهه اقساطی 8%
۱ ماه ۳ ماهه راس مدت 44%
۱ ماه ۶ ماهه راس مدت 22%

مبلغ اقساط وام خرید کالای 300 میلیون تومانی بانک سینا چقدر است؟

بانک سینا برای طرح نخل، نرخ سود ۱۶، ۲۰ و ۲۳ درصد و همچنین مدت‌زمان بازپرداخت ۶ تا ۳۶ ماه اعلام کرده است.

حال اگر شخص حقوقی موفق به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی شود، با احتساب ۲۳ درصد سود و ۳۶ ماه زمان برای پرداخت اقساط، باید ماهانه مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزارتومان به بانک بپردازد. در پایان مدت سررسید نیز جمع مبالغ اقساط به ۴۲۱ میلیون تومان می‌رسد.

البته با مبنا قرار دادن سود ۱۶ درصدی، هر قسط ۱۰ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان و جمع مبالغ اقساط ۳۸۲ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان خواهد بود.

وام‌گیرنده همچنین باید مبلغ سه میلیون و ۱۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی که شامل تشکیل پرونده،‌ اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه کارت اعتباری می‌شود، به بانک بپردازد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.