فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۱۲۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین را دریافت کنیم؟

چگونه وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین را دریافت کنیم؟

صاحبان سپرده قرض الحسنه جاری یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، می‌توانند با ایجاد میانگین حساب از وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح «پیام» بانک اقتصادنوین، تمامی مشتریان حقوقی و حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه جاری و یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی هستند، می‌توانند بر اساس معدل حساب خود از وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصادنوین بهره‌مند شوند. دوره بازپرداخت این وام نیز حداکثر 24 ماه تعیین شده است.

شرایط دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

اولین شرط لازم برای دریافت وام طرح پیام، افتتاح حساب قرض الحسنه جاری و یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی است. متقاضی دریافت این تسهیلات یک میلیارد تومانی باید معدل حساب دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه یا ۶ ماهه داشته باشد و برای ضمانت آن نیز ضامن رسمی معرفی و پروانه‌ی کسب ارائه کند.

چنانچه وام‌گیرنده پروانه‌ کسب به‌نام خود نداشته باشد، می‌تواند امتیاز دریافت این وام را به شخص دیگری واگذار کند. اگر چه باید برای دریافت تسهیلات معدل حساب حداقل دو ماهه ایجاد شود، اما مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام‌گیرنده می‌تواند از مبلغ موجود در حساب خود استفاده کند. به علاوه، همانند بقیه طرح‌های تسهیلاتی، متقاضی نباید دارای بدهکاری به بانک یا چک برگشتی باشد.

4 بسته متفاوت برای دریافت وام طرح پیام بانک اقتصاد نوین

یکی از ویژگی‌های مهم طرح پیام بانک اقتصاد نوین، بسته‌های گوناگون ارائه شده توسط این بانک است. طوری که چهار بسته با ویژگی‌های متفاوت برای این وام در نظر گرفته شده است.

بسته اول، تسهیلات مرابحه با نرخ سود 23 درصد بر اساس موجودی حساب قرض الحسنه یا جاری است. بسته دوم نیز همین شرایط را دارد، با این تفاوت که معدل سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت برای اعطای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وام با نرخ سود 18 درصد و وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد بر اساس موجودی حساب قرض الحسنه یا جاری نیز دیگر بسته‌های تسهیلاتی در نظر گرفته شده در این طرح هستند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه تسهیلات پیام در وب‌سایت بانک اقتصاد نوین و تعیین میانگین موجودی سپرده خود، مدت زمان سپرده‌گذاری و تعداد اقساط، از مبلغ وام و هر قسط آن آگاه شوند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.