فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۱۳۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک شهر به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 300 میلیون تومانی بانک شهر به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 300 میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه به سپرده‌گذاران این بانک پرداخت می‌شود. جزئیات پرداخت این وام در ادامه بررسی شده‌ است.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح پویا شهر بانک شهر مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن تا 70 درصد سپرده خود، تسهیلات با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند. بانک شهر برای طرح تسهیلاتی پویا شهر، کف مبلغ وام را 50 میلیون تومان و سقف آن را نیز 300 میلیون تومان اعلام کرده است. البته نکته مهم درباره طرح مزبور این است که پرداخت این تسهیلات به بودجه شعب بانک شهر بستگی دارد و ممکن است همه شعبه‌های این بانک، این تسهیلات را پرداخت نکنند.

جزئیات طرح تسهیلاتی پویا شهر بانک شهر

متقاضیان دریافت این وام در اولین قدم باید حساب قرض الحسنه افتتاح و در آن سپرده‌گذاری کنند. شایان ذکر است رقم سپرده در بانک شهر مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از موجودی آن استفاده کند. نکته دیگر درباره سپرده و مبلغ وام این است که وام‌گیرنده می‌تواند تا 70 درصد مبلغ سپرده از بانک شهر تسهیلات دریافت کند.

برای ضمانت این تسهیلات نیز متقاضی باید ضامن رسمی یا گواهی کسر از حقوق ارائه کند. به علاوه، متقاضیانی که به شبکه بانکی بدهکارند یا چک برگشتی دارند، نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک شهر چقدر است؟

پس از دریافت 300 میلیون تومان تسهیلات از بانک شهر، با احتساب نرخ سود 23 درصدی و زمان بازپرداخت 36 ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ماهانه 11 میلیون و 612 هزار تومان به بانک خواهد بود. جمع اقساط طرح پویا شهر نیز در پایان مدت سررسید به 418 میلیون و 184 هزارتومان می‌رسد. به علاوه، مبلغ 100 هزار تومان نیز بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی، به عنوان هزینه‌های جانبی از وام‌گیرنده دریافت خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.