فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۴۰۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه وام ۱۰ میلیون تومانی اربعین دریافت کنیم؟+آموزش ثبت‌نام

چگونه وام 10 میلیون تومانی اربعین دریافت کنیم؟+آموزش ثبت‌نام

وام 10 میلیون تومانی اربعین از طریق سامانه عمود صفر به متقاضیان پرداخت می‌شود و دوره بازپرداخت 12 ماهه دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح عمود صفر به زائران این امکان را می‌دهد که کمک هزینه سفر اربعین دریافت و از پوشش خدمات بیمه در این سفر استفاده کنند. هر زائری که در این طرح ثبت نام کند مبلغ 9 میلیون تومان کمک هزینه سفر را به صورت نقد دریافت و یک میلیون تومان از خدمات بیمهای در برابر خطرات سفر استفاده می‌کند.

به علاوه با استفاده از این طرح، کیف پول مسافران کربلا در سامانه بیمه‌ای دال یک میلیون تومان شارژ می‌شود و آنها می‌توانند از اعتبار این کیف پول برای استفاده از خدمات بیمه‌ای همچون بیمه آتش‌سوزی، بیمه موبایل، بیمه عمر و بیمه بدنه خودرو استفاده کنند. بازپرداخت این وام ۱۲ماهه است و وام گیرنده ماهانه ملزم به بازپرداخت ۹۸۵ هزار تومان قسط است.

شرایط دریافت وام 10 میلیون تومانی اربعین چیست؟

زائرانی که به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند، تا پایان مردادماه می‌توانند با ارائه یک فقره چک صیادی یا فیش کسر از حقوق به عنوان ضمانت به سامانه عمود صفر مراجعه و به صورت آنلاین در طرح عمود صفر ثبت نام کنند. فعال‌سازی این بسته نیز در طول پنج روز کاری انجام خواهد شد.

مراحل ثبت نام وام عمود صفر

متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا وارد سایت عمود صفر شوند و پس از کلیک روی گزینه ثبت نام کلیک، تعداد نفرات و اطلاعات هویتی زائران را وارد کنند. شخص متقاضی باید در مرحله بعد، تصویر چک صیادی یا ضمانت‌نامه را بارگذاری کند و هزینه پیش پرداخت را بپردازد. بعد از انجام تمام این مراحل، باید اصل چک از طریق پست به مقصد انتخابی سامانه عمود صفر ارسال شود. 

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.