فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۴۱۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۵ میلیاردی موسسه اعتباری ملل به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 5 میلیاردی موسسه اعتباری ملل به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 5 میلیاردی موسسه اعتباری ملل مخصوص افراد دارای مجوز کسب است که حساب متصل به این موسسه اعتباری دارند. نرخ سود این وام 23 درصد تعیین شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح الماس موسسه اعتباری ملل به افرادی که حساب متصل به این موسسه اعتباری دارند و دارای جواز کسب هستند، تا سقف پنج میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 23 درصد می‌پردازد. طرح الماس موسسه اعتباری ملل این امکان را برای متقاضیان به وجود آورده است که با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک، بدون مسدودی سپرده وام دریافت کنند.

شرایط دریافت وام الماس موسسه اعتباری ملل

سپرده گذارانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند و دارای جواز کسب و حساب متصل به موسسه اعتباری ملل هستند. ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی و جواز کسب انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت این وام 200 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

نرخ سود و سقف مبلغ تسهیلات الماس چقدر است؟

نرخ سود وام الماس موسسه اعتباری ملل 23 درصد و سقف مبلغ این تسهیلات پنج میلیارد تومان تعیین شده است. البته از آنجا که ضریب تسهیلات این طرح 200 درصد است، متقاضیان این وام باید حداقل در طول سه ماه، میانگین حساب 2.5 میلیارد تومانی داشته باشند.

شرایط بازپرداخت وام 5 میلیاردی موسسه اعتباری ملل

مدت زمان بازپرداخت وام الماس، بین 12 تا 48 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام پنج میلیارد تومانی با دوره بازپرداخت 48 ماهه و نرخ سود 23 درصد، ماهانه ملزم به پرداخت 160 میلیون و 257 هزار تومان به موسسه اعتباری ملل است. به این ترتیب، وام گیرنده در زمان سررسید وام باید هفت میلیارد و 692 میلیون تومان به موسسه اعتباری ملل بازپرداخت کرده باشد.

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.