فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۵۲۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام ۵ میلیارد تومانی بانک گردشگری

همه چیز درباره وام 5 میلیارد تومانی بانک گردشگری

وام 5 میلیارد تومانی بانک گردشگری در قالب طرح 6 و 4 به سپرده‌گذاران این بانک پرداخت می‌شود. نرخ سود این وام چهار درصد و دوره باز پرداخت آن 60 ماهه است.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک گردشگری در قالب طرح 6 و 4 به متقاضیان واجد شرایط تا سقف پنج میلیارد تومان وام بدون نیاز به ضامن رسمی می‌پردازد. تسهیلات طرح 6 و 4 بانک گردشگری به سپرده‌گذارانی اعطا می‌شود که در این بانک حساب سپرده بلندمدت با حداقل زمان خواب سه ماهه دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. سود سپرده برای وام گیرنده ۶ درصد تعیین شده است و سپرده وام گیرنده به عنوان ضمانت تا زمان تسویه کامل وام، مسدود می‌شود.

نرخ بهره و سقف مبلغ وام طرح 6 و 4 بانک گردشگری

نرخ بهره این وام بانک گردشگری چهار درصد و سقف مبلغ آن نیز پنج میلیارد تومان تعیین شده است. در این طرح، هر وام‌گیرنده می‌تواند تا سقف ۸٠ درصد میانگین سپرده خود از بانک گردشگری تسهیلات دریافت کند.

شرایط بازپرداخت اقساط وام 5 میلیارد تومانی بانک گردشگری

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۶٠ ماه بوده و وام گیرنده در صورت دریافت وام پنج میلیارد تومانی با دوره بازپرداخت ۶٠ ماهه و نرخ بهره چهار درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت ۹۲ میلیون و ۸۲ هزار تومان به بانک است. به این ترتیب وام گیرنده در زمان سررسید وام، باید مجموعا مبلغ پنج میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان به بانک بازپرداخت کرده باشد. 

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.