فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۶۱۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه‌چیز درباره وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری

همه‌چیز درباره وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک گردشگری

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک گردشگری تحت عنوان طرح پارسا به سپرده‌گذاران در این بانک با معدل حساب مناسب تعلق می‌گیرد.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک گردشگری در طرح تسهیلاتی جدید خود با نام «پارسا»تا سقف 300 میلیون تومان و با کارمزد دو و چهار درصد وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند. این طرح به اشخاصی تعلق می‌گیرد که به بانک گردشگری بدهکار نباشند و اسمشان در لیست سیاه بانک مرکزی وجود نداشته باشد.

نحوه دریافت و جزئیات وام طرح پارسا بانک گردشگری

متقاضیان دریافت وام پیام بانک گردشگری، ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک گردشگری افتتاح کنند و مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کنند. دوره معدل‌گیری از سپرده در این طرح بانک گردشگری بین دو تا 12 ماه است. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده مجاز به ایجاد تغییر در مبلغ آن است.

سقف مبلغ وام نیز به نسبت میانگین سپرده متغیر است. بانک گردشگری ضریب این وام را 300 درصد اعلام کرده است. یعنی اگر معدل حساب شخصی 100 میلیون تومان باشد، می‌تواند 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه از بانک گردشگری دریافت کند.

همچنین متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی و نداشتن چک برگشتی یا بدهکاری به بانک، اطمینان‌های لازم را ارائه دهد تا در لیست مشمولان دریافت وام طرح پارسا قرار گیرد.

اقساط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک گردشگری چقدر است؟

با احتساب سقف وام به رقم 300 میلیون تومان، کارمزد چهار درصدی و مدت زمان حداکثر 60 ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و 200 هزارتومان به بانک پرداخت کند. مجموع رقم اقساط نیز در اتمام مدت بازپرداخت، به 312 میلیون تومان می‌رسد.

علاوه بر کارمزد، از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک می‌توان به 100 هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی که شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود، اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.