فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۲۶۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

همه چیز درباره وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران برای افراد حقیقی دارای سپرده در این بانک است. مبلغ این وام برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح «پیشبرد» بانک مهر ایران،‌ اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند بدون نیاز به ضامن و فقط با اعتبارسنجی و ایجاد میانگین حساب یک تا سه‌ماهه، به‌ترتیب تا سقف ۴۰۰ و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سود و کارمزد با مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۶ ماهه دریافت کنند.

جزئیات طرح پیشبرد بانک مهرایران

نخستین قدم برای دریافت این وام، افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک مهر ایران است. همچنین متقاضی باید حداقل مبلغ ۱۰ میلیون تومان درحساب خود سپرده‌گذاری کند. همچنین مدت میانگین‌گیری حساب مورد نظر حداقل بین یک تا سه ماه است.

علاوه بر این، نسبت اعلام‌شده مبلغ وام به میزان سپرده از سوی بانک مهرایران ۴۵۰ درصد است. یعنی اگر وام‌گیرنده حداقل مبلغ سپرده را که ۱۰ میلیون تومان تعیین شده در حساب خود قرار دهد، می‌تواند تا ۴۵ میلیون تومان تسهیلات بدون سود و کارمزد از این بانک دریافت کند.

برای ضمانت اقساط نیز چنانچه فرد وام‌گیرنده شخص حقیقی باشد با اعتبارسنجی و اگر حقوقی باشد فقط با ارائه پروانه یا جواز کسب، می‌تواند این وام را دریافت کند. به علاوه، وام‌گیرنده نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به شبکه بانکی باشد.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

با توجه به قرض الحسنه بودن تسهیلات و بدون سود بودن آن، وام‌گیرنده پس از دریافت ۴۰۰ میلیون تومان وام طرح پیشبرد، باید در مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۶ ماهه در هر قسط مبلغ ۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزارتومان به بانک پرداخت کند.

اما اگر وام‌گیرنده شخص حقوقی باشد و موفق به دریافت ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات شود، باید طی ۶ ماه در هر قسط مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان به بانک مهر ایران بپردازد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.