فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۳۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام خرید کالا ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

همه چیز درباره وام خرید کالا 200 میلیون تومانی بانک صادرات

وام خرید کالا 200 میلیون تومانی بانک صادرات که با نرخ بهره 23 درصدی پرداخت می‌شود، ویژه خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک است.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک صادرات به متقاضیان واجد شرایط تا سقف ۲٠٠ میلیون تومان وام خرید کالا با نرخ بهره ۲۳ درصد می‌پردازد. تسهیلات خرید کالا بانک صادرات این امکان را برای سپرده‌گذارانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند فراهم می‌کند که با دریافت این وام که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود، از  فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک صادرات خرید کنند.

چه کسانی می‌توانند وام خرید کالا بانک صادرات را دریافت کنند؟ 

سپرده‌گذارانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشند و تا به حال از وام خرید کالا استفاده نکرده باشند. ضمانت این وام بر عهده ضامن رسمی است و ۱٠ درصد از مبلغ سپرده وام‌گیرنده تا زمان تسویه کامل تسهیلات، نزد بانک مسدود می‌شود.

شرایط بازپرداخت وام خرید کالا ۲٠٠ میلیون تومانی بانک صادرات

نرخ بهره این وام ۲۳ درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 60 ماه تعیین شده است. وام‌گیرنده می‌تواند تا سقف مبلغ ۲٠٠ میلیون تومان از بانک صادرات وام دریافت کند و به‌علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام دو میلیون تومان، شامل آبونمان کارت اعتباری و تشکیل پرونده است.

وام‌گیرندگان در صورت دریافت وام ۲٠٠ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۶٠ ماهه و نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان قسط به بانک هستند. مجموع اصل و سود وام که وام‌گیرنده موظف به تسویه آن است نیز معادل 341 میلیون و 138 هزار تومان است.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.