فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۶۵۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۸۰ میلیونی جایزه حساب وکالتی بانک مهر ایران + جزئیات

وام 80 میلیونی جایزه حساب وکالتی بانک مهر ایران + جزئیات

افرادی که از طریق حساب وکالتی بانک مهر ایران در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام می‌کنند، می‌توانند وام 80 میلیونی بدون سود دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک مهر ایران تسهیلات ویژه‌ای برای سهولت شرکت مشتریان در پیش‌فروش محصولات ایران خودرو، بدون نیاز به ضامن، بدون سود و بدون نیاز به معدل حساب ارائه می‌کند.

وام 80 میلیونی بانک مهر ایران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

افرادی که تمایل دارند در طرح پیش‌فروش ایران خودرو مشارکت کنند، باید حساب وکالتی داشته باشند و مبلغ 230 میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند. با وجود این، افرادی که از حساب وکالتی بانک مهر ایران برای مسدود کردن این مبلغ استفاده کنند، می‌توانند با واریز کردن 150 میلیون تومان در این حساب، مابه‌التفاوت این مبالغ یعنی ۸۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد دریافت کنند.

این وام 80 میلیون تومانی به همراه سپرده 150 میلیون تومانی متقاضیان، بلافاصله پس از اعلام نتایج شرکت ایران خودرو تسویه می‌شود و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

مراحل افتتاح ساب وکالتی بانک مهر ایران

متقاضی برای وکالتی کردن حساب خود باید وارد بخش وکالتی کردن سایت بانک مهر ایران شود. در ابتدا کارگزار خود را که شرکت ایران خودرو است انتخاب و سپس با انجام مرحله اعتبارسنجی، وکالت خود را ثبت کند. سپرده‌گذار با تایید قوانین و مقررات می‌تواند رسید وکالتی کردن حساب خود را دریافت و چاپ کنند.

شایان ذکر است طبق اعلام خودروسازی ایران خودرو، انصراف و رفع انسداد وجوه مسدودشده تا پایان دوره ثبت نام به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.