فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۶۶۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + جزئیات

شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + جزئیات

وام پنج میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون ویژه تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات است که با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک توسعه تعاون در طرح حاتم 2، به تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات تا سقف پنج میلیارد تومان وام نقدی با سود 23 درصد می‌پردازد. متقاضیان دریافت وام طرح حاتم د بانک توسعه تعاون می‌توانند از مبلغ این وام برای خرید، جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه‌ای، ماشین‌آلات و ادوات مورد نیاز استفاده کنند.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات نیازمند حساب سپرده قرض الحسنه هستند و سپرده‌گذاران واجد شرایط می‌توانند بدون مسدودی سپرده، تا سقف پنج میلیارد تومان با نرخ بهره 23 درصد، وام دریافت کنند.

واجدان شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

بنگاه‌های فعال در حوزه‌های تعاونی،‌ خدمات و تولید که دارای سند ملک یا جواز کسب هستند، می‌توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون و بدون مسدودی سپرده، این تسهیلات را دریافت کنند. بدهکار نبودن به شبکه بانکی و نداشتن چک برگشتی نیز از دیگر شرایط دریافت این وام است. ضمانت این وام نیز با اعتبار شغلی انجام می‌شود.

شرایط بازپرداخت تسهیلات حاتم 2 بانک توسعه تعاون

این تسهیلات حداکثر سه ماه زمان تنفس دارد و حدکثر زمان بازپرداخت آن 48 ماه تعیین شده است. به این ترتیب وام‌گیرنده در صورت دریافت وام پنج میلیارد تومانی با دوره بازپرداخت 48 ماهه و نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 160 میلیون و 257 هزار تومان به بانک است. همچنین وام گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعاً هفت میلیارد و 705 میلیون تومان به بانک بازپرداخت کرده باشد. هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز هفت میلیون و 960 هزار تومان، شامل حق کارشناسی ملک و تشکیل پرونده است.

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.