فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۸۰۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت را بگیریم؟

چگونه وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک تجارت را بگیریم؟

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک تجارت با نرخ سود 23 درصد ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک تجارت در طرح «بدون ضامن» خود، به افرادی که مستمری‌ و حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند وام با حداقل مبلغ 50 میلیون تومان و حداکثر 100 میلیون تومان پرداخت می‌کند. دریافت این تسهیلات ملزم به داشتن ضامن رسمی نیست و متقاضیان می‌توانند پس از اعتبارسنجی و ارائه نامه کسر از حقوق در لیست مشمولان دریافت این وام شوند. نرخ سود اعلام‌شده برای این وام 23 درصد است و وام‌گیرنده حداکثر 48 ماه برای بازپرداخت وام فرصت دارد.

جزئیات وام بدون ضامن بانک تجارت

پیش‌نیاز دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک تجارت، افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک است. افزون بر آن، این وام تنها به افرادی پرداخت می‌شود که دارای رتبه اعتباری «B»، «A» یا «C» از بانک مرکزی باشند.

مبلغ اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک تجارت با نرخ سود 23 درصدی و دوره بازپرداخت 48 ماهه، باید در هر قسط به بانک تجارت مبلغ سه میلیون و 205 هزار تومان بپردازد. جمع اصل مبلغ وام و سود 23 درصدی نیز در پایان مدت سررسید به 153 میلیون تومان می‌رسد.

شایان ذکر است وام‌گیرنده موظف به پرداخت یک میلیون و 100 هزارتومان بابت هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی نیز خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.