فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۸۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

وام 200 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده به افرادی تعلق می‌گیرد که با وکالتی کردن حساب خود، در طرح خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل 6 ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات 200 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصدی و دوره بازپرداخت 60 ماهه بهره‌مند شوند.

جزئیات دریافت وام 200 میلیونی بانک آینده

این تسهیلات، ویژه حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک و قرض‌الحسنه پس‌انداز و همچنین حساب‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. متقاضیان دریافت این طرح، پس از افتتاح حساب در بانک آینده و سپرده‌گذاری و ایجاد حداقل 6 ماه میانگین حساب، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

شرایط اقساط وام 200 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

با در نظر گرفتن سقف وام به مبلغ 200 میلیون تومان، نرخ سود 23 درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت 60 ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و 638 هزار تومان در هر قسط به بانک آینده خواهد بود. جمع مبالغ اقساط نیز پس از 60 ماه به 338 میلیون تومان می‌رسد. شایان ذکر است وام‌گیرنده باید مبلغ 100 هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.