فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۰۱۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصدی، ویژه افرادی است که حقوق خود را از طریق حساب خود در این بانک دریافت می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح «بدون ضامن» بانک صادرات ایران، تمامی مشتریانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، مشمول دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات هستند.

ویژگی اصلی این وام آن است که برای دریافت آن، نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضیان فقط با ارائه فیش حقوقی و داشتن رتبه اعتباری مناسب، می‌توانند از این طرح بهره‌من شوند. سقف مبلغ این وام 100 میلیون تومان، حداکثر دوره بازپرداخت آن 48 ماه و نرخ سود آن 23 درصد اعلام شده است.

نحوه دریافت وام بدون ضامن بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران شرط سپرده‌گذاری را برای پرداخت این وام لحاظ نکرده است، یعنی متقاضی می‌تواند پس از افتتاح حساب فقط با اتکا به اعتبار شغلی خود برای دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی اقدامات لازم را انجام دهد.

البته از دیگر شرایط و مقررات دریافت این طرح دارا بودن رتبه اعتباری «A»،« B» یا «C» از بانک مرکزی است.

شرایط بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک صادرات

چنانچه وام‌گیرنده موفق به دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات از بانک صادرات ایران شود، باتوجه به نرخ سود 23 درصدی اعلام شده از سوی بانک، باید طی 48 ماه در هر قسط مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مجموع مبالغ اقساط به 153 میلیون تومان می‌رسد. علاوه بر سود، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 100 هزارتومان بابت هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.