فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۱۷۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چه کسانی می‌توانند وام ۲ میلیاردی بانک شهر را دریافت کنند؟

چه کسانی می‌توانند وام 2 میلیاردی بانک شهر را دریافت کنند؟

وام 2 میلیاردی بانک شهر ویژه پزشکانی است که در این بانک افتتاح حساب کرده و میانگین حساب ایجاد کنند. مبلغ این وام برای مشاغل دیگر یک میلیارد تومان است.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح شهریار بانک شهر افراد حقیقی که به کسب‌وکارها و فعالیت‌های مختلف اقتصادی مشغولند، می‌توانند با ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی از بانک شهر تسهیلات دریافت کنند. مبلغ این وام برای پزشکان دو میلیارد تومان و برای سایر مشاغل یک میلیارد تومان است.

همچنین نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت به‌ترتیب 23 درصد و 48 ماه به طور یکسان برای همه متقاضیان تعیین شده است.

نحوه دریافت وام شهریار بانک شهر

افرادی مشمول دریافت این طرح هستند که در بانک شهر دارای یک حساب قرض الحسنه باشند. وجه سپرده باید حداقل سه ماه در حساب بخوابد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود. چنانچه وام گیرنده زمان بازپرداخت اقساط را 36 یا 48 ماه انتخاب کند، بانک شهر به ترتیب 16 و 16/8 درصد از مقدار سپرده را در بانک مسدود خواهد کرد؛ در عیر صورت وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد.

شرایط بازپرداخت وام 2 میلیاردی بانک شهر

پس از اینکه متقاضی موفق به دریافت دو میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر شد، با در نظر گرفتن نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر 48 ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت 64 میلیون و 102 هزارتومان به بانک شهر خواهد بود. جمع پرداختی‌های وام‌گیرنده در پایان مدت سررسید نیز به سه میلیارد و 82 میلیون تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.