فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۱۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام خرید کالا ۲۰ میلیون تومانی بانک ملت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام خرید کالا 20 میلیون تومانی بانک ملت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام خرید کالا 20 میلیون تومانی بانک ملت در قالب شاپ کارت ملت برای خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

شاپ کارت بانک ملت این امکان را برای مشتریان بانک ملت به وجود می‌آورد که از فروشگاه‌هایی که عضو ملت شاپ هستند، تا سقف ۲٠ میلیون تومان خرید کنند. این وام به صورت یک کارت اعتباری پرداخت می‌شود و وام‌گیرندگان 60 روز فرصت دارند که با استفاده از این کارت اعتباری، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها طرف قرارداد با بانک ملت خریداری کنند.

واجدان شرایط دریافت شاپ کارت ملت

متقاضیانی واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند که دارای چک برگشتی یا قسط معوق نیستند. ضمانت این وام را ضامن رسمی بر عهده دارد و برای دریافت این تسهیلات باید با در دست داشتن مدارک هویتی به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کرد. همچنین شاپ کارت بانک ملت به دو صورت فردی و گروهی صادر می‌شود.

نرخ سود و دوره بازپرداخت وام خرید کالا 20 میلیون تومانی بانک ملت

نرخ سود وام شاپ کارت ملت بین 15 تا 18 درصد و دوره بازپرداخت این وام بین 12 تا 36 ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده می‌تواند مبلغ وام گرفته‌شده را به صورت یکجا یا به طور قسطی بازپرداخت کند. همچنین وام‌گیرنده موطف به پرداخت یک درصد آبونمان برای دریافت این وام است.

به‌علاوه در صورت بازپرداخت تمام ‌‌یا قسمتی از بدهی اقساط در مهلت استفاده 60 روزه استفاده از کارت، اصل مبلغ باز پرداخت شده به اعتبار کارت افزوده خواهد شد و مشتری می‌تواند در زمان باقی‌مانده تا پایان مهلت مذکور با استفاده از اعتبار موجود در کارت خرید انجام دهد. همچنین اگر مشتری بدهی صورت‌حساب صادره را ظرف 30 روز پرداخت کند، مشمول ۱۰۰ درصد تخفیف سود خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر طرح شاپ کارت ملت، جدول زیر را مطالعه کنید:

ردیف

نرخ سود

حداقل و حداکثر مدت بازپرداخت (ماهانه)

درصد آبونمان

وثایق و تضامین

1

15%

12

1%

انفرادی

2

16%

18

3

17%

24

4

17،5%

30

5

18%

36

6

17%

36

گروهی (با تضمین بازپرداخت اقساط از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ)

 

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.