خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۳۶۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه‌ چیز درباره وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات

همه‌ چیز درباره وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات

وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات در طرح تسهیلاتی 67 این بانک، با نرخ سود 6 درصد و پشتوانه حساب کوتاه‌مدت پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک صادرات در طرح «67» به مشتریان خود که دارای سپرده بلندمدت هستند، وام با نرخ سود 6 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر 36 ماهه پرداخت می‌کند.

حداقل مبلغ پرداختی طرح تسهیلات با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات پنج میلیون تومان و سقف آن نیز 200 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند با سپرده‌گذاری بلندمدت و مسدود شدن وجه آن در بانک برای ضمانت دادن به بانک صادرات، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. البته به این سپرده، نرخ سود هفت درصدی تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است تمامی مراحل دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی با پشتوانه حساب‌ کوتاه‌مدت به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شمس امکان‌پذیر است.

جزئیات طرح تسهیلات با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده در این طرح تسهیلاتی 80 درصد اعلام شده است؛ یعنی اگر شخصی در حساب خود 100 میلیون تومان سپرده‌گذاری کند قادر خواهد بود 80 میلیون تومان تسهیلات از بانک صادرات دریافت کند.

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف دریافتی وام به ارزش 200 میلیون تومان، نرخ سود 6 درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط حداکثر 36ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه طرح 67 بانک صادرات به 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد رسید. به این ترتیب در پایان سررسید، وام‌گیرنده مبلغ 218 میلیون تومان به بانک صادرات پرداخت خواهد کرد.
برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.