فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۶۲۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 300 میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 300 میلیون تومانی بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی است که با نرخ سود چهار درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک سینا در طرح «سپیدار» به مشتریان خود وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد پرداخت می‌کند. این طرح مختص اشخاص حقوقی است که می‌توانند با افتتاح حساب شرکتی و ایجاد میانگین حساب حداقل یک‌ماهه، به کارکنان خود این تسهیلات قرض الحسنه را ارائه دهند. از دیگر شرایط دریافت وام سپیدار می‌توان به ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی،‌ بدهکار نبودن به بانک و همچنین نداشتن چک برگشتی اشاره کرد.

شرایط دریافت تسهیلات سپیدار بانک سینا

برای دریافت طرح قرض الحسنه سپیدار بانک سینا به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، متقاضی ابتدا باید دارای حساب شرکتی و ایجاد گردش حساب حداقل یک تا ۱۲ ماهه باشد. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. همچنین مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز از یک تا چهار سال متفاوت است.

به علاوه، نسبت مبلغ وام به سپرده در این طرح تسهیلاتی بانک سینا، بسته به مدت‌زمان خواب سپرده و مدت بازپرداخت، از 14.9 درصد تا 92.9 درصد متغیر است که جزئیات آن، در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت‌زمان خواب سپرده (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب برابری تسهیلات
۱ ۱۲ 14.9%
۳ ۱۲ 45.4%
۲۴ 24.3%
۶ ۱۲ 92.9%
۲۴ 49.8%
۳۶ 35.5%
۹ ۲۴ 76.3%
۴۸ 43.8%
۱۲ ۳۶ 74.4%
۴۸ 59.7%

نحوه بازپرداخت اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک سینا

با توجه به اینکه سقف مبلغ وام سپیدار ۳۰۰ میلیون تومان، مدت‌زمان بازپرداخت آن ۴۸ ماه و نرخ کارمزدش نیز چهار درصد اعلام شده است، متقاضی باید مبلغ ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان در هر قسط به بانک سینا پرداخت کند. مجموع رقم سود و اصل مبلغ وام نیز در پایان مدت سررسید به ۳۳۰ میلیون تومان می‌رسد. البته این طرح شامل ۱۰۰ هزار تومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی متقاضی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک سینا خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.