خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۶۷۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی موسسه ملل

همه چیز درباره وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی موسسه ملل

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی موسسه ملل با نرخ سود چهار درصدی، به مشتریان این بانک پرداخت می‌شود. شرایط دریافت این وام در ادامه بررسی شده‌اند

به گزارش تجارت نیوز،

موسسه ملل طرح «بدون ضامن» خود را در قالب طرح قرض الحسنه به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به غیر از چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای این تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

کف مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان و سقف آن نیز ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همان طور که از نام این طرح پیداست، برای دریافت این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضی می‌تواند تنها با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل و گردش حساب حداقل سه ماهه، از این تسهیلات بهره‌مند شود.

جزئیات وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل

مشمولان دریافت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی کسانی هستند که پس از افتتاح حساب، مبلغی را به عنوان سپرده در بازه زمانی حداقل سه‌ماهه در حساب خود قرار داده‌اند تا میانگین حساب مناسب و مورد نظر موسسه ایجاد شود.

ضمانت بازپرداخت اقساط این طرح نیز از طریق اعتبارسنجی متقاضی انجام می‌شود و در صورتی تسهیلات به متقاضی پرداخت می‌شود که او دارای چک برگشتی و بدهکاری به موسسه ملل نباشد.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی موسسه ملل

با احتساب سقف ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات، کارمزد چهار درصدی و زمان حداکثری بازپرداخت اقساط به مدت ۳۶ ماه، متقاضی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به موسسه ملل خواهد بود.

در نهایت مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به موسسه ملل به ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان می‌رسد. افزون بر آن متقاضی باید ۶۰۰ هزار تومان بابت هزینه‌های جانبی، شامل تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و کارمزد کارت اعتباری نیز به بانک بپردازد.

شایان ذکر است تمامی مراحل افتتاح حساب، ثبت‌نام و درخواست تسهیلات از طریق سامانه متابانک قابل پیگیری است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.