خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۷۰۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام خرید کالا ۱۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری

شرایط دریافت وام خرید کالا ۱۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری

وام خرید کالا ۱۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری که به هر شخص تنها یک بار پرداخت می‌شود، دارای نرخ سود 23 درصدی و دوره بازپرداخت 24 ماهه است.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک گردشگری در «طرح ملی جهاد کالا» به مشتریان دارای ضامن رسمی، تسهیلات خرید کالا تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصدی پرداخت می‌کند. در طرح ملی جهاد کالا بانک گردشگری متقاضی می‌تواند پس از دریافت تسهیلات اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک گردشگری کند. مبلغ  این وام حداقل ۳۰ و حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن نیز ۱۲ و ۲۴ ماهه تعیین شده است. این طرح علاوه بر سود ۲۳ درصدی شامل یک درصد کارمزد نیز می‌شود.

جزئیات و شرایط دریافت تسهیلات جهاد کالا بانک گردشگری

متقاضی برای دریافت این وام که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود، نیازی به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب ندارد و می‌تواند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ارائه مدارک ضمانتی، کارت اعتباری به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان ویژه خرید کالا را دریافت کند.

 برای ضمانت نیز تا برای وام تا مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیاز به چک صیادی و از ۳۰ میلیون تومان به بالا نیاز به اعتبارسنجی، چک صیادی و اعتبار شغلی است.

از دیگر شرایط اعلام شده بانک گردشگری برای پرداخت تسهیلات خرید کالا،‌ نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن متقاضی به بانک گردشگری است. همچنین هر شخص تنها یک بار می‌تواند برای پرداخت این تسهیلات اقدام کند.                    

مبلغ هر قسط وام خرید کالا ۱۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری چقدر است؟

با احتساب نرخ سود ۲۳ درصدی، مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۲۴ ماهه و سقف ارزش وام به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، هر قسط طرح ملی جهاد کالا پنج میلیون و ۲۷۳ هزارتومان خواهد بود که وام‌گیرنده علاوه بر یک میلیون و ۱۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی که شامل تشکیل پرونده،‌ کارمزد کارت اعتباری و اعتبارسنجی می‌شود، باید به بانک گردشگری بپردازد. در پایان مدت سررسید نیز جمع مبلغ اصل وام و ۲۳ درصد سود تعیینی این تسهیلات، به ۱۲۶ میلیون تومان خواهد رسید.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.