فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۱۲۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نحوه دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی

نحوه دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی

وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه، به متقاضیانی که رتبه اعتباری «B» ،«A» یا «C» دارند، پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک کشاورزی در طرح تسهیلاتی «بدون ضامن» خود، اقدام به ارائه وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد کرده است. متقاضی برای دریافت این وام به ضامن رسمی و سپرده‌گذاری نیازی ندارد و می‌تواند فقط با داشتن رتبه اعتباری «B» ،«A» یا «C» از این تسهیلات بهره‌مند شود.

شایان ذکر است این تسهیلات تنها زمانی به متقاضی تعلق می‌گیرد که او چک برگشتی یا بدهکاری نزد بانک نداشته باشد.

جزئیات بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی برای سقف وام ۱۰۰ میلیون تومانی مهلت ۴۸ ماهه برای پرداخت اقساط تعیین و برای سقف ۵۰ میلیون تومانی مدت زمان بازپرداخت را به ۳۶ ماه محدود کرده است. اما نرخ سود در هردو مبلغ به طور یکسان ۲۳ درصد تعیین شده است.

حال با در نظر گرفتن سقف ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات،‌ وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و ۲۰۵ هزار تومان را به بانک کشاورزی پرداخت کند. جمع پرداختی‌های وام‌گیرنده در پایان مدت سررسید به ۱۵۳ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان خواهد رسید.

البته طرح بدون ضامن بانک کشاورزی شامل هزینه‌های جانبی به ارزش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز می‌شود که وام‌گیرنده باید بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالانه به بانک پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.