فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۱۵۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام خرید کالا ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه ملل

جزئیات وام خرید کالا  ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه ملل

وام خرید کالا ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه ملل با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه به افراد حقیقی متقاضی پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

موسسه اعتباری ملل در طرح «یاقوت نوین» به آن دسته از مشتریان خود که دارای سپرده در حساب قرض الحسنه هستند، وام خرید کالا تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه عرضه می‌کند. البته سقف این تسهیلات برای اشخاص حقوقی به دو میلیارد تومان می‎‌رسد.

شرایط دریافت تسهیلات یاقوت نوین موسسه ملل چیست؟

مشمولان دریافت این طرح اشخاص دارای حساب قرض الحسنه در موسسه ملل هستند. متقاضی سپس باید وجهی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند تا پس از حداقل سه ماه، معدل حساب مورد قبول موسسه ملل ایجاد شود. همچنین موسسه اعتباری ملل نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده را ۲۲۰ درصد اعلام کرده است.

ضمانت این وام برای اشخاص حقیقی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با اعتبار‌سنجی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود و برای مبلغ ۵۰ میلیون تومان به بالا، متقاضیان باید ضامن رسمی معرفی کنند. برای ضمانت وام اشخاص حقوقی نیز تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان، سفته الکترونیکی و بیشتر از این مبلغ، ارائه سند ملکی الزامی است. لازم به ذکر است که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز این تسهیلات را به اقوام درجه یک خود منتقل کنند.

از دیگر مقررات طرح یاقوت نوین موسسه ملل این است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در گذشته از وام خرید کالای این موسسه استفاده نکرده باشد.

مبلغ اقساط وام خرید کالا  ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه ملل

با درنظر گرفتن سقف وام به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۴۸ ماهه،‌ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۹ میلیون و ۶۱۵ هزارتومان در هر قسط به موسسه ملل خواهد بود. به این ترتیب، مجموع اصل و سود وام در زمان سررسید به 464 میلیون و 596 هزار تومان می‌رسد.

گفتنی است که وام‌گیرنده باید مبلغ سه میلیون و ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه کارت اعتباری به موسسه ملل پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.