فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۲۳۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام بدون ضامن ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا

شرایط دریافت وام بدون ضامن 300 میلیون تومانی بانک سینا

وام بدون ضامن 300 میلیون تومانی بانک سینا مختص اشخاص حقوقی و کسب‌وکارهاست. نرخ سود این وام برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده بین 10 تا 23 درصد است.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک سینا در تسهیلاتی نارون به اشخاص حقوقی و کسب‌وکار‌هایی که دارای حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه مدت در نزد شعب این بانک هستند، تا سقف ۳٠٠ میلیون تومان وام بدون ضامن با سود ۱٠ تا 23 درصد می‌پردازد و نرخ سود این وام برحسب دوره بازپرداخت و مدت زمان سپرده‌گذاری در بانک سینا تعیین می‌شود.

جزئیات وام نارون بانک سینا

سپرده‌گذارانی می‌توانند این وام را دریافت که دارای یک تا ۱۲ ماه میانگین حساب باشند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشند. به علاوه ضمانت این وام را اعتبار شغلی به عهده دارد و وام گیرنده ملزم به ارائه جواز کسب و پروانه فعالیت است. به علاوه، دوره بازپرداخت این وام بین سه تا ۴۸ ماه تعیین شده است.

مبلغ اقساط وام بدون ضامن 300 میلیون تومانی بانک سینا چقدر است؟

به این ترتیب، افرادی که وام 300 میلیون تومانی طرح نارون بانک سینا با نرخ سود 10 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه را دریافت کنند، موظفند که در هر قسط، هفت میلیون و 608 هزار تومان به بانک بپردازند. به این ترتیب، مجموع رقم وام و سود آن در زمان سررسید به 365 میلیون و 421 هزار تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.