فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۲۴۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه ملل

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی موسسه ملل

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی موسسه ملل با نرخ سود چهار درصد برای اشخاص حقیقی واجد شرایط است و مبلغ این وام برای حقوقی‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت نیوز،

موسسه اعتباری ملل در طرح نیکان به متقاضیان واجد شرایط تا سقف ۳٠٠ میلیون تومان وام با سود چهار درصد می‌پردازد. البته سقف این وام برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. همچنین مدت بازپرداخت این وام برای تامین سرمایه در گردش و خرید لوازم مصرفی اشخاص حقوقی حداکثر ۱۲ ماهه و تسهیلات برای توسعه کسب‌وکار اشخاص حقوقی حداکثر ۶۰ ماهه است.

تسهیلات نیکان موسسه اعتباری ملل به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و حداقل سه ماه میانگین حساب دارند تعلق می‌گیرد. 

واجدان شرایط دریافت وام نیکان موسسه اعتباری ملل

این وام به سپرده‌گذارانی تعلق می‌گیرد که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند و ضمانت این وام را نیز اعتبار شغلی و ضامن رسمی بر عهده دارد. به علاوه امتیاز این وام برای اشخاص حقیقی قابل انتقال به اقوام درجه‌یک یعنی پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند است.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی موسسه ملل

حداکثر دوره بازپرداخت این وام ۶٠ ماه تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی با نرخ بهره چهار درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت پنج میلیون و ۴۵۴ هزار تومان به موسسه اعتباری ملل است. به این ترتیب، مجموع رقم سود و اصل وام در زمان سررسید به 336 میلیون تومان می‌رسد.

به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این تسهیلات ۲٠٠ هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است. 

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.