فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۵۸۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

از کدام بانک ها وام ۲۰۰ میلیونی بگیریم؟

از کدام بانک ها وام 200 میلیونی بگیریم؟

بانک‌های دی، سامان، کشاورزی و ملت به مشتریان خود وام 200 میلیونی می‌دهند. شرایط و جزئیات دریافت این تسهیلات در این گزارش بررسی شده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

افرادی که متقاضی دریافت وام 200 میلیونی از شبکه بانکی هستند، گزینه‌های متعددی برای دریافت این تسهیلات پیش‌روی خود می‌بینند. بانک دی در طرح خرید کالا، بانک کشاورزی در طرح بانوی ایرانی، بانک سامان در طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان و بانک ملت در طرح رشد، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنند. در ادامه شرایط دریافت هر یک از این وام‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نحوه دریافت وام خرید کالا 200 میلیون تومانی از بانک دی

متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی برای خرید کالا، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن و همچنین معرفی سه ضامن رسمی از تسهیلات خرید کالا با نرخ سود ۲۳ درصدی و با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند.

به علاوه، بانک دی درصورتی اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضی می‌کند که او دارای قسط معوق یا بدهکاری به بانک نباشد. مبلغ هر قسط این وام با شرایط ذکر شده پنج میلیون و 638 هزار تومان است. وام خرید کالا بانک دی همچنین شامل دو میلیون و ۱۰۰ هزارتومان هزینه بابت تشکیل پرونده و هزینه آبومان سالیانه کارت اعتباری نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

جزئیات طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک سامان

بانک سامان این تسهیلات را فقط به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت می‌کند که دارای دستگاه کارتخوان متصل به حساب در همین بانک باشند. همچنین متقاضی باید با استفاده از دستگاه کارتخوان خود میانگین حساب حداقل ۶ ماهه ایجاد کند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد تا از مشمولان دریافت این طرح باشد.

سقف مبلغ تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک سامان ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود آن ۲۳ درصد، مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه و ضریب مبلغ وام به میزان سپرده ۵۰ درصد اعلام شده است. متقاضی همچنین باید برای دریافت سقف تسهیلات دو ضامن رسمی و یک فقره چک به عنوان مدارک ضمانتی به بانک سامان ارائه دهد. مبلغ هر قسط این وام نیز هفت میلیون و 741 هزار تومان است.

طرح وام 200 میلیونی بانوی ایرانی بانک کشاورزی

مشمولان دریافت تسهیلات «بانوی ایرانی» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه، سپرده‌گذران در این بانک هستند که موفق به ایجاد معدل حساب حداقل چهار تا ۶ ماهه در بانک کشاورزی شده‌اند.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و قرار دادن حداقل ۲۵ میلیون تومان در حساب خود، تا پنج برابر مبلغ سپرده تسهیلات دریافت کند. متقضیان طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی، علاوه بر اقساط هفت میلیون و 741 هزار تومانی برای وام 200 میلیونی و دوره بازپرداخت 36ماهه، باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی نیز بپردازند.

شرایط دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی رشد بانک ملت

مشتریان بانک ملت در طرح «رشد» می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری در آن و ارائه ضامن رسمی از این وام ۲۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. بانک ملت برای این طرح سقف تسهیلات را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود را ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقسط را ۶۰ ماه اعلام کرده است.

مبلغ سپرده باید حداقل سه ماه در حساب قرار بگیرد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود؛ البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. بانک ملت همچنین نسبت مبلغ وام را به میزان سپرده ۴۰۰ درصد و هزینه جانبی آن را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است. مبلغ هر قسط این وام نیز به پنج میلیون و 538 هزار تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.