فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۹۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۱.۵ میلیارد تومانی بانک ملت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 1.5 میلیارد تومانی بانک ملت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 1.5 میلیارد تومانی بانک ملت برای توسعه کسب‌وکار صاحبان مشاغل است. مبلغ این وام برای مصارف شخصی این افراد به 300 میلیون تومان کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ملت در طرح «ویژه متخصصان» به صاحبان مشاغل دارای مجوز، تسهیلات اعطا می‌کند. این وام در دو بخش کسب‌وکاری و مصارف شخصی پرداخت می‌شود. در بخش اول، پزشکان، صاحبان مشاغل مرتبط با پزشکی و دیگر مشاغل همچون وکلا، حسابداران و... می‌توانند برای خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات اداری و تخصصی و لوازم کار و همچین خرید مطب‌‌ یا محل فعالیت، تا سقف 1.5 میلیارد تومان از بانک ملت وام بگیرند.

بخش دوم این تسهیلات نیز ویژه مصارف شخصی مشمولان است. اساتید رسمی، غیررسمی و بازنشسته دانشگاه‌ها، پزشکان، و کلیه گروه‌های مرتبط پزشکی و منتخبان گروه غیرپزشکی می‌توانند این تسهیلات را که سقف آن 300 میلیون تومان است دریافت کنند.

گفتنی است منتخبان گروه غیرپزشکی عبارت‌اند از: حسابداران رسمی، مهندسان، مهندسان پزشکی، دفاتر اسناد رسمی، آسایشگاه سالمندان، آسایشگاه اعصاب و روان، آموزشگاه فنی حرفه‌ای، هنری و موسسات آموزشی زبان.

شرایط بازپرداخت وام 1.5 میلیارد تومانی بانک ملت چیست؟

بانک ملت نرخ سود این تسهیلات را مطابق با مصوبه شورای پول و اعتبار 23 درصد اعلام کرده است. همچنین وام‌گیرنده پس از دریافت تسهیلات از بانک ملت، حداکثر 60 ماه فرصت خواهد داشت تا این وام را تسویه کند. به این ترتیب، هر قسط وام 1.5 میلیارد تومانی به 42 میلیون و 285 هزار تومان می‌رسد و رقم کل بازپرداخت وام‌گیرنده نیز دو میلیارد و 541 هزار تومان خواهد بود.

رقم هر قسط و کل بازپرداخت وام برای تسهیلات 300 میلیون تومانی به‌ترتیب هفت میلیون و 648 هزار تومان و 445 میلیون و 610 هزار تومان خواهد بود.

برای این تسهیلات مبلغ چهار میلیون و 200 هزار تومان نیز بابت هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی درنظر گرفته شده است که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک ملت خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.