فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۱۳۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

از کدام بانک ها وام یک میلیارد تومانی بگیریم؟

از کدام بانک ها وام یک میلیارد تومانی بگیریم؟

بانک‌های صادرات، رفاه کارگران و بانک اقتصاد نوین به مشتریان واجد شرایط خود وام یک میلیارد تومانی پرداخت می‌کنند. جزئیات این وام‌ها را اینجا بخوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک صادرات در طرح صبای سپهر، بانک رفاه کارگران در طرح پاک و بانک اقتصادنوین در طرح پیام، تا سقف یک میلیارد تومان وام به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کنند. شرایط دریافت این وام یک میلیارد تومانی در هر یک از این طرح‌های تسهیلاتی متفاوت است. تجارت‌نیوز در این گزارش، جرئیات پرداخت این وام‌ها را بررسی می‌کند.

شرایط دریافت وام طرح صبای سپهر بانک صادرات

طرح صبای سپهر بانک صادرات مختص دارندگان پایانه‌های فروشگاهی است که می‌توانند با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی مناسب تا ۲۰۰ درصد سپرده خود تسهیلات با سقف یک میلیارد تومان و نرخ سود ۰.۵ تا 23 درصد دریافت کنند.

متقاضیان این تسهیلات در اولین گام باید دارای حساب کوتاه‌مدت عادی باشند و با سپرده‌گذاری، میانگین حساب حداقل سه ماهه را ایجاد کنند تا از مشمولان دریافت وام باشند. از ویژگی‌های مثبت این طرح این است که برای سپرده جاری سود پنج درصدی نیز تعلق می‌گیرد. درنهایت با احتساب سود ۲۳ درصدی وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ ۳۸ میلیون و ۸۰۹ هزارتومان به بانک صادرات پرداخت کند.

جزئیات طرح تسهیلات یک میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران

 آن دسته از مشتریانی که در بانک رفاه کارگران دارای حساب جاری و گردش حساب مناسب هستند، از مشمولان دریافت طرح «پاک» محسوب می‌شوند. برای این تسهیلات با سقف یک میلیارد تومان نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است. همچنین مدارک ضمانتی لازم برای این طرح نیز سند ملک و پروانه کسب تعیین شده است که البته سند ملک نباید در رهن بانک دیگری باشد.

در این طرح بانک رفاه کارگران، متقاضی باید حداقل دو ماه گردش حساب ایجاد کند تا بتواند ۲۰۰ درصد یا دو برابر از میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کند. همچنین وام‌گیرنده علاوه براینکه باید در هر قسط مبلغ ۹۴ میلیون تومان به بانک بپردازد، مجاب به پرداخت یک میلیون و ۷۱۰ هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی به بانک خواهد بود.

همه چیز درباره وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

یکی دیگر از وام‌های یک میلیارد تومانی شبکه بانکی کشور، تسهیلات «پیام» بانک اقتصاد نوین است. تمامی افرادی که دارای پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌‌های پرداخت متصل به بانک اقتصاد نوین هستند، می‌توانند تا سقف یک میلیارد تومان با توجه به معدل حساب خود تسهیلات با نرخ سود چهار، ۱۸ یا ۲۳ درصدی دریافت کنند.

متقاضی می‌تواند با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن برای دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین اقدام کند که البته از نکات مثبت این طرح این است که وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. بانک همچنین داشتن ضامن رسمی و پروانه کسب را شرط لازم برای ضمانت پرداخت اقساط اعلام کرده است. مبلغ هر قسط نیز برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه، ۵۲ میلیون و ۳۷۳ هزار تومان خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.