فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۴۸۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

از کدام بانک‌ها وام ۲ میلیارد تومانی بگیریم؟

از کدام بانک‌ها وام 2 میلیارد تومانی بگیریم؟

بانک‌های شهر، توسعه تعاون و ملی، در طرح‌های تسهیلاتی خود، وام 2 میلیارد تومانی به متقاضیان پرداخت می‌کنند. شرایط دریافت این تسهیلات در ادامه بررسی شده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

 متقاضیان دریافت وام 2 میلیارد تومانی، می‌توانند این تسهیلات را طرح‌های گوناگون برخی بانک‌ها دریافت کنند. تسهیلات سلامت شهر بانک شهر دارای سقف دو میلیارد تومانی و نرخ سود ۲۳ درصدی و مهلت ۶۰ ماهه بازپرداخت اقساط است. بانک توسعه تعاون نیز در طرح همراه فرهیختگان خود به مشتریان سپرده‌گذار خود مانند بانک شهر وام دو میلیارد تومانی با سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه ارائه می‌کند.

از دیگر تسهیلات دو میلیاردی می‌توان به وام مخصوص دارندگان دستگاه کارتخوان بانک ملی نیز اشاره کرد که دارای سود یک تا ۲۳ درصدی و زمان ۳۶ ماهه برای پرداخت اقساط است.

در ادامه این گزارش، طرح‌های تسهیلاتی ذکر شده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نحوه دریافت طرح سلامت شهر بانک شهر

در طرح «سلامت شهر» بانک شهر تمامی پزشکان عمومی، دندانپزشک، دامپزشک، متخصص و فوق تخصص و تمامی فعالان و گروه‌های مرتبط به پزشکی و حوزه سلامت می‌توانند با داشتن حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن و همچنین ارائه ضامن رسمی برای دریافت این تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

بانک شهر برای وام سلامت شهر نرخ سود را ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن را ۶۰ ماه اعلام کرده است که با این وجود ارزش هر قسط آن نیز به ۵۶ میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می‌رسد. طرح سلامت شهر شامل هزینه‌های جانبی به ارزش دو میلیون و ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالینه می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

جزئیات طرح همراه فرهیختگان بانک توسعه تعاون

سقف مبلغ این تسهیلات برای اساتید عضو هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزشی کشور حداکثر دو میلیارد تومان اعلام شده است. متقاضی برای دریافت این وام نیازمند به داشتن حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در بانک توسعه تعاون است.

نرخ سود این طرح ۲۳ درصد و حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت اقساط آن ۶۰ ماه اعلام شده است. ارزش هر قسط طرح همراه فرهیختگان نیز به ۵۶ میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می‌رسد که متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی، بازپرداخت آن را برای بانک توسعه تعاون ضمانت کند.

شرایط وام 2 میلیارد تومانی با دستگاه کارتخوان بانک ملی

یکی دیگر از وام‌های دو میلیارد تومانی طرح «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» بانک ملی است. مشمولان دریافت این وام دارندگان دستگاه کارت‌خوان بانک ملی هستند که در حساب قرض الحسنه خود مبلغی را به عنوان سپرده قرار داده‌ و موفق به ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه شده‌اند.

بانک ملی حداقل مبلغ مجاز سپرده‌گذاری را نیز ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است که با توجه به نسبت مبلغ وام به میزان سپرده که ۳۰۰ درصد اعلام شده است، متقاضی می‌تواند با این سپرده ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

مدارکی که متقاضی می‌تواند با آنان ضمانت‌های لازم را مبنی بر بازپرداخت اقساط به بانک ملی ارائه کند، معرفی ضامن رسمی، سند ملک و اعتبار شغلی است. حال باتوجه به حداکثر سود که معادل ۲۳ درصد است و ۳۶ ماه مهلت بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ ۵۶ میلیون و ۴۱۶ هزارتومان به بانک ملی پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.